donderdag 19 oktober 2017

Surprise

Stampin' Up! bestellen 23 oktober

Weer een heerlijke dag in de herfstvakantie. De kinderen boffen met dit weer. Toch gingen we even naar binnen. En wel bij de Space Jump in Kerkrade. Een gaaf trampolinepark, waar ze naar hartenlust kunnen springen. Mams is niet zo avontuurlijk (als ik spring, plas ik in mijn broek), dus die nam haar nieuwe Stampin Blends mee en wat stempels en inkt en ging aan de slag met kleuren.



Toen we binnen kwamen zag ik dat er een kinderfeestje zou zijn. Had ik meteen een doel. Een verrassing op tafel met je verjaardag is vast leuk, toch!
Ik knipte en kleurde nog een extra ballon om die met een mini dimensional op te plakken voor wat extra dimensie op de kaart, basis eronder en klaar.


Dus heb ik het als verrassing op tafel gezet. Of nou ja, ik heb eerst netjes gevraagd of dat mocht en toen heeft de medewerkster dat gedaan.


Feestelijk tintje geeft dat, of niet?
Nu maar hopen dat het de verjaardag van een meisje is. 
Voor een stoere tiener is dit het natuurlijk niet echt 🙈

Heb ook nog een poedelkaart gemaakt, die zien jullie later.
En toen waren de 2 uren springen alweer voorbij.

Groetjes
Miranda Mols





11 opmerkingen:

Gerrina zei

Wat een lief gebaar! En klinkt als een fijn uitje! Groetjes, Gerrina

Dolinda neilen-westerink zei

Zo leuk als je mensen verrast met een kaar! Ik heb er ook altijd een paar bij me.

Sieneke zei

Wat een leuke verrassing, vooral met zo'n kaartje

Ilse Stouten zei

Heerlijk! dat zal de jarige zich nog lang blijven herinneren.

Rosina zei

Een heel mooi kaartje is het waar je iemand zomaar heel blij mee maakte
Het stempeltje prachtig ingekleurde terwijl de kids zich uitleefde op de trampo's

groetjes Rosina

Je@net zei

Aaah...wat lief van je. Dat zal vast erg gewaardeerd zijn door de jarige!
Ook het uitje klinkt erg leuk. Zal er eens gaan kijken als ik bij zoonlief in Heerlen ben. Lijkt me wel leuk zo'n trampolinepark. Weer eens wat anders!

Renate zei

Dat klinkt/leest echt als een perfecte middag.
De kids, daar heb je 2 uur geen kind aan gehad ;o)
En zelf heb je nog lekker wat kunnen freubelen. Helemaal leuk!!!
Ik denk, die Miranda, die heeft haar Color Tops meegenomen.
Lief van je, dat je de jarige deze surpise hebt gegeven.

-xies- Renate.

GerJanne zei

Superlief kaartje! Enne...bekkenbodemspieroefeningen blijven doen hoor. JE bent nog veel te jong!

Daphne Coers zei

Dit is toch een TE lief idee/gebaar!!
Daar hou ik nou van.
En.....prachtig kaartje, knap hoor, in 2 uurtjes tijd.

manon's kaartenhoekje zei

Oh wat super leuk zeg wat een verrassing is dat geweest en wat knap in die paar uurtjes zo mooi te kunnen maken..

Groetjes Manon

Cynthia van der Wilk zei

Wat een leuk gebaar. Werd vast gewaardeerd. Mooi kaartje.