dinsdag 12 september 2017

Christmas Party Letters

Stampin' Up! bestellen 21 september

Vandaag was de start van de nieuwe Lift Challenge. Die vond ik erg leuk.
En ik had tijd. Ik ben namelijk snotverkouden en daarom niet lekker genoeg voor huishoudelijke taken. Kijk, dat is ideaal. Zo had ik genoeg tijd om te knutselen.

Mijn eerste kaart, zat meteen in mijn hoofd. En hij viel iets anders uit dan ik bedacht dat, dus ik zeg het maar meteen. Nee, dit zijn GEEN rare ananassen, dit zijn dennenappels! Mijn dochter kwam thuis en zij dacht dat ik ananassen had verwerkt op een kerstkaart. Hoe dan ook, jullie weten het alvast. Ik vind hem leuk!



En omdat ik toch bezig was, maakte ik er nog maar 1. Ook een ideetje dat meteen in mijn hoofd "plopte". Heerlijk als de inspiratie meteen werkt.


De letters van de eerste kaart verhoogde ik met dimensionals, de letters van de tweede kaart verhoogde ik met foam beplakt met adhesive sheets aan beide kanten. Fantastisch spul! Het is een laag plaksel en daar kun je veel mee.

Dit is de te liften kaart:

Groetjes
Miranda Mols




Product List
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00
Clear Block D
[118485]
€ 10,50

8 opmerkingen:

Marlieke zei

Hahahahaha ik lig dubbel hier. Ook ik dacht namelijk voordat ik ging lezen dat je ananassen gestempeld had! Wat overigens net zo leuk was geweest als dennenappels hoor, ook op een kerstkaart. En hee, meteen maar 2 liftkaarten. Goed bezig. Ik g er zo eens voor zitten. Ben vorige week ziek en snotterig geweest, dat is nu wel weer over. Ben vooral MOE. Dus hopen dat m'n kaart wat wordt...

Cornelie zei

Oeps ananassen...ik dacht het ook hihi, maar wat maakt het uit het is echt een toffe uitvoering van de lift! Mooi dank je wel Miranda en beterschap!

Rosina zei

Prachtig is dit liftkaartje Miranda....leuk gedaan met die letters...

groetjes Rosina

Sieneke zei

Je dochter heeft gelijk, ananassen hahahah. Wel heel mooie kaartjes.

Marjan Küppers zei

Ik dacht ook aan ananassen :) Maar gaaf zeg! Je tweede kaartje is ook erg leuk. Dank je wel voor het meedoen, miranda en beterschap!

GerJanne zei

Durf het bijna niet meer te zeggen, maar ik dacht ook ananassen, hahaha!! En ik las in dat je je ziek moest melden van het stofzuigen, wassen strijken en dus de zolder maar op kroop. Heerlijk. Ik denk dat ik me morgen ook maar ziek meld.
GerJanne

Mieke zei

Haaaa, geen ananassen ;-) Haha, maar wel mooi! Beide kaarten trouwens.

José zei

HiHi, ik dacht ook meteen wat doet een ananas op een kerstkaart tot ik je begeleidend schrijven zag, dennenappels, moest toch nog even goed kijken ;).
Maar beiden kaarten zijn zeker goed gelukt en erg leuk!