maandag 19 juni 2017

Tropical Tucan

Stampin' Up!bestellen 21 juni

Ik maakte ook nog een kaartje voor bij de Flat Backed Treat Box.
Lekker tropisch. Ik hou van tropische sferen. 


CAS on Friday: Animals
TIME Out: photo inspiration

Hier heb ik gewerkt met de andere stempel uit Good Vibes (€23).
Wat een heerlijke stempel als je even lekker wilt kleuren. Niet al te grote moeilijke vlakken en snel leuk resultaat. Hier zie je het setje. Beide zijn gekleurd met Stampin' Write markers en de blenderpen.


En heb je mijn filmpje over de treat box gemist? Klik dan hier: KLIK

Over tropisch gesproken... Ik wil al heel lang, lees jaren, een tattoo op mijn onderarm met iets tropisch of iets in regenboogkleuren. Maar ik kan geen tatoeëerder vinden die mooie heldere kleuren gebruikt. Ik wil kleuren zoals in Amerika. Heldere kleuren, een plaatje, geen echte tattoo. En dus wordt het al jaren uitgesteld. Komt bij dat ik ook niet precies weet wat ik wil, dus dat maakt uitstel gedrag nog makkelijker. 
Ik ben fan van Sandra Daukstha, maar ze zit zo ver weg. En nee, dit wordt niet mijn eerste tattoo. Ik heb er al een op mijn schouder en dat is zelfs al een cover up. 
Een Blauwgele Ara. Klopt, een tropische vogel, ben er gek op. Maar er zit ook een verhaal aan vast. Deze foto is al jaren oud en ik zie nu pas hoe slecht de kwaliteit is.


Misschien is er iemand die dit leest en een goede naam weet?

Groetjes
Miranda Mols

4 opmerkingen:

Marjan Küppers zei

Heel leuk , allebei je kaarten! Met een naam van een goede tattoo kunstenaar kan ik helaas niet helpen. Die Sandra maakt inderdaad wel erg mooie!

Je@net zei

Wat een mooie zomerse kaarten, Miranda!

Stella zei

Ik zie jouw kaarten wel; leuk! Ik denk dat er iets fout is gegaan bij het downloaden. Ik heb het aangepast. Een bericht waar je niets ziet is geen bal aan:)

Margo zei

Hoi Miranda,
wat heerlijk zo'n vrolijke kaart ! Je tattoo vind ik erg mooi ! Hij is inderdaad kleurrijk ! Ik heb geen naam voor je sorry ...
Bedankt voor je lieve bericht op mijn blog !
Ik kreeg gisteren het nieuws dat het stukje verkeerd is aangegegroeid en dat ik er blijvend last van zal hebben. Dus het was fijn om je berichtje te lezen, blijvend last zal dan waarschijnlijk willen zeggen dat ik geen marathon moet lopen, maar dat is niet zo erg, ik knutsel liever :)
Groetjes
Margo