woensdag 17 mei 2017

Gorgeous Flowers

Stampin' Up! bestellen 20 mei

Laten we het over het weer hebben. Wat een heerlijk weer! 
Oke, nu ander onderwerp. Ik heb vandaag een lekkere knutseldag gepland, dus ik ga zo met Mariëtte de zolder op. Maar eerst nog even een kaartje. Een kaart met de nieuwste Happy Birthday Gorgeous set en Happy Birthday stans. Dit is nu al mijn meest favoriete set. Ik heb er al heel wat kaarten mee gemaakt. Alvast kaarten voor een Mannenkaarten workshop. Ook probeer ik komende week een Facebook Live te gaan doen, want ik heb er nog zo'n leuk kaartje mee gemaakt, dat wil ik even live demonstreren. Vandaag heb ik een shaker kaart voor jullie. Deze kaart is inmiddels aangekomen bij collega en vriendin Marlieke.

CAS on Sundy: Shaker

Jammer, dat je alweer niet kunt zien hoe mooi de stans Happy Birthday blinkt van de Wink of Stella. Maar dat maakt de kaart niet minder mooi natuurlijk. Deze set op je verlanglijst zetten hoor!

Een hele fijne dag. Geniet ervan.

Miranda Mols

11 opmerkingen:

Margot zei

Je weet 'm goed te verkopen, die wil ik ook wel! :)
Veel knutselplezier op je (warme?) zolder!

Sieneke zei

Die is echt leuk. Het kaartje en de set. Hoop, dat je het niet te warm krijgt daarboven op zolder.

Alma Heijenk zei

er staat al zoveel op mijn verlanglijstje...

Marjan Küppers zei

Gave en heel speelse kaart!

Je@net zei

Leuke kaart, Miranda.
En dat boodschappenlijstje groeit....en groeit :o)

GerJanne zei

ZO, dat is gaaf gedaan met die stans en het schudgedeelte!
En dan de bloemetjes niet te vergeten!
Super,
Groetjes,
GerJanne

Renate zei

Wauwie!!! Wat is ie leuk zeg!!!
Je weet echt iedereen enthousiast te maken.

-xies- Renate.

Margo zei

Wat een leuke en vrolijke kaart !
Ja inderdaad leuk dat we nog een jaartje schattige kaartjes kunnen maken met de visjes, ik heb ook nog erg veel papier over, ik zal er eens een reeksje mee moeten maken denk ik !

Janneke de Jong zei

Super leuke kaart Miranda ;o)
Leuk dat je meedeed bij CAS on Sunday ;)

Marlieke zei

Jaja, hij staat hier nog steeds te pronken en ook iedereen die hier in huis komt, bekijkt je kaart aandachtig. Hij is ook echt zo leuk! Ik ben ook nu al dol op die stans en heb 'm zelf ook al eens gebruikt. De kleurtjes op jouw kaart zijn perfect. Daar fleur je van op ;-) Nogmaals bedankt!

Mariken zei

Ontzettende leuke en gave kaart! Echt een hele toffe stans heb je gebruikt! Gezellig dat je meedoet aan de challenge van Cas on Sunday! Fijne avond, nu te warm voor je zolder...