donderdag 25 mei 2017

Golden Dots

Stampin' Up! bestellen 31 mei

31 mei bestel ik nog één allerlaatste keer uit de Retired Lijsten.
Wat nog over is bekijk je het best in mijn online winkel: HIER
En het bestellen van de Eastern Palace bundel, met het gratis product, kan ook dan de laatste keer. Bekijk ze nog eens in deze post: HIER

Met het Fabulous Foil maak je net even een wat aparter uitziende kaart.
Het is gemaakt van een dik soort plastic met een gouden folie eroverheen geprint. Draai je de folie om, dan is deze zilver. Hieronder op een zwarte basis en een witte basis gelegd. Hoe ik dit heb vastgeplakt? Ik deed Tombow (onze Liquid glue) achter de dots.

Deze kaart maakte ik voor teammaatje Margriet om haar te feliciteren met een mijlpaal Bij Stampin' Up! Het sentiment is goud geëmbossed.


Deze kaart maakte ik voor mijn schoonouders, vlak voordat mijn schoonvader overleed. Ze waren al 48 jaar getrouwd. Zoals je ziet, had ik echter de verkeerde informatie. Mijn man zei dat ze 40 jaar getrouwd waren, maar het waren er maar liefst 48... 


En nu verzorgen, aankleden en eens kijken wat deze dag brengt.
De kinderen hebben een heel lang weekend. Dano heeft vandaag een kinderfeestje en Lana wil even naar oma. Ik ga proberen dan wat filmpjes op te nemen. Dus hopelijk snel weer een nieuw filmpje van mijn kant.

Fijne dag!

Miranda Mols





4 opmerkingen:

Marjan Küppers zei

Mooie chique kaarten Miranda, vooral de bovenste!

Manuela Jacobs zei

Ik kan niet kiezen. Vind ze allrbei weer even orgineel. Mijn ouders zijn vandaag 49 jaar getrouwd ... 😉 Fijne dag gewenst en veel plezier met de filmpjes maken. 👍

Margriet zei

Supermooie kaart, nogmaals dank!

Groetjes,
Margriet

Iefje Ceulemans zei

Nooit jaartallen aan mannen vragen hoor Miranda, ze zitten er meestal ver naast LOL. Maar wel een mooie kaart geworden! Grts, Iefje