vrijdag 28 april 2017

Pawprint On Your Heart

Stampin' Up! bestellen 2 mei

Die verhalen die jullie hebben!! Veel mensen maken dus wel bijzondere dingen mee rondom een overlijden/begrafenis. Van sommige gaan werkelijk je haren overeind staan. Op een goede manier dan wel.

En om nog maar even in de treurige sfeer te blijven...

Pas geleden verloor mijn stiefmoeder haar geliefde teckel en een teammaatje hun geliefde Golden Retriever. Ook als je een dier moet afgeven is dat net alsof je een familielid verliest. Het brengt net zo veel verdriet met zich mee. En daarom verdient dat ook een kaartje.

Op het idee voor dit kaartje kwam ik door Iefje -> KLIK
Het hondenpootje is van een pons die ik even heb geleend van mijn zoon.


Iefje is dierenarts en maakt voor haar cliënten altijd een kaartje.
Als dat geen toegewijde dierenarts is!


Toen ze laatst haar bestelling kwam ophalen, kwam ze niet met legen handen.
Onze honden werden enorm verwend en ik kreeg iets lekkers met een schitterend regenboog kaartje:

thank you card stampin' up

Ben je op zoek naar inspiratie voor huisdieren condoleance kaartjes (en meer), want die worden zeker door de eigenaar gewaardeerd, kijk dan eens op Iefjes blog en wordt volger. 

Groetjes
Miranda Mols



4 opmerkingen:

GerJanne zei

Mooi hoor!! En ik volg Iefje al. Ze heeft een heel mooi kaartje voor je gemaakt!
GerJanne

Rosina zei

Heel mooi die kaartjes die hun dierbaar huisdier hebben verloren Miranda..het kan inderdaad veel verdriet geven...
Ook het regenboogkaartje is geweldig leuk...

groetjes en een fijn weekend
Rosina

Iefje Ceulemans zei

Hoi Miranda, ik begin er zowaar van te blozen! Heel erg bedankt voor de vriendelijke woorden! Grtjs, Iefje

Sieneke zei

Onlangs onze hond in laten slapen, helaas. En dan komt er een kaartje van onze dierenarts en dat doet goed. Mooi en hartverwarmend kaartje heb je gemaakt. En de kerstkaart vind ik heel leuk bedacht!