woensdag 1 maart 2017

Workshops Kaars Bestempelen

Stampin' Up! bestellen 6 maart

Nieuwe gave workshop!

Gun jezelf een avondje gezelligheid en neem wat moois mee naar huis.

Workshop Stempelen op een kaars


Kosten €5
Tijdens deze workshop gaan we stempelen op een kaars en we maken een bijpassend kaartje met envelop. De gelegenheid kies je helemaal zelf.
Een kaars voor een bruidspaar, een nieuwe baby, een verjaardag, alles kan.

Wil je werken met een bepaalde set? Geef het door
Wil je een eigen foto/afbeelding op je kaars? 
Ook dat kan. Lever je afbeelding uiterlijk 24 maart aan.

Data:
Maandagavond 27 maart 19.30 uur
Dinsdagavond 28 maart 19.30 uur
Woensdagochtend 29 maart 09.30 uur
Woensdagavond 29 maart 19.30 uur

Meld je aan voor 20 maart
Dan kan ik definitief bepalen welke data doorgaan.
Elke datum met minimaal 3 aanmeldingen gaat door.
Je kunt dus aanmelden voor meerdere data.
Uiteraard stuur ik je een mail om je op de hoogte te houden.

Workshop is Inclusief: Kaars, bakpapier, tissuepaper, Card Stock, envelop, gebruik stempels en inkt, koffie, thee, water en wat lekkers.
Zelf meenemen: Basismateriaal zoals bijvoorbeeld lijm, 3D foam, schaar, clearblocks B,D,E...

Iedereen heeft recht op een avondje uit voor zichzelf.
Ik hoop dat jullie massaal komen!
Ik verheug me er al op.

Groetjes 
Miranda Mols




1 opmerking:

Rosina zei

Heel leuk deze bestempelde kaars Miranda...Ik heb indertijd de doopkaarsen van de kleinkiinderen zo opgemaakt...

groetjes Rosina