donderdag 2 maart 2017

Winnaar Peekaboo Challenge



Stampin' Up! bestellen 6 maart

Helemaal te gek! Maar liefst 13 dames deden mee met mijn Peekaboo Challenge. Er waren er nog die mee wilden doen las ik hier en daar, maar ze waren helaas net te laat. Jammer. Ik wil jullie kaarten toch nog zien hoor, dus meld gerust hieronder je link.

Dit is mijn Valentijnskaartje (dat ik maakte voor mijn man) uit het filmpje:



Heb je mijn Peekaboo kaart gemist? Kijk dan even HIER, of wil je direct naar het filmpje, klik HIER. Het is ook buiten de challenge een fantastisch model kaart om te maken. Simpel, snel en toch iets extra's.
En nu het moment waar iedereen op heeft gewacht!

Wheel decide heeft beslist!

De winnaar van een leuk SU prijsje is: 

**Tromgeroffel**


Mail me en het prijsje komt snel jouw kant uit.

Alle 13 nog eens op een rijtje. 
Sommige dames maakten er uit puur enthousiasme meer dan 1, maar ik zet er hieronder 1 neer. Stuk voor stuk kunstwerken. Zijn ze niet prachtig?!
Ik vond het echt superleuk dat ik jullie kon inspireren, bedankt voor het mee doen!

Frederique


Nettie
foto van Nettie Berger.

Claire
foto van Claire Vanhommerig-Berger.



S.P. Bruyn
foto van S.p. Bruyn.

Ilse M.
foto van Cards, bags & boxes.

Monique de Lange
Peekaboo flap card. Inspiration: http://stampinutopia.blogspot.nl/2017/02/fancy-fold-peek-boo-flap-kaart-nl-en.html paper: Authentique Classique Beauty:




Ingrid H



Makkelijk om te maken, extra leuk om te geven.
Probeer het maar eens!

Groetjes
Miranda Mols





4 opmerkingen:

GerJanne zei

Gefeliciteerd, Frederique!
Leuk om alle karten even te zien. Heel leuk modelletje en ik ga hem zeker nog eens maken!
Dank je Miranda!
GerJanne

Rosina zei

Prachtige kaartjes hebben de dames gemaakt met het mooie voorbeeldkaartje van je Miranda...

groetjes Rosina

Nelleke zei

Waah die heb ik gemist, ik zag bij GerJanne zo'n kaart. Wat een
Leuk model en ook niet moeilijk. Wie weet maak ik hem nog wel. Ik heb heel veel lange repen cardstock dus helemaal geschikt. Groetjes, Nelleke

Daphne Coers zei

Gefeliciteerd Frederique.

Je kaart was een enorme inspiratiebron Miranda!!
Ik heb er inderdaad meer gemaakt (plaats ik nog wel een keer op mijn blog) en zo te zien heb je vele dames geïnspireerd.
Leuk toch?!