vrijdag 24 maart 2017

Up In The Air

Stampin Up! bestellen 25 en 30 maart


Voor een vriendin even gewoon een lief sliderkaartje, omdat ze het nodig heeft.
Vond de tekst wel leuk passen bij een op en neer gaande luchtballon.
En van zonnestralen wordt je lekker vrolijk.
Het stencil kwam ooit uit een Stampin' Up! kit. Die mis ik wel in ons assotiment, wat leuke stencils. En ik hoop dat de set Lift Me Up mag blijven! Het is zo'n gave set. Dat gaan we zien als de Retired lijsten weer uit komen.

Daring Cardmakers: Up in the Air

Ik hou het kort vandaag, heb nog een boel werk te verzetten.
De jaarlijkse inenting van de honden kostte me vanochtend al 2 uur van mijn tijd. Het was er lekker druk. En mijn To Do lijstje is vandaag eigenlijk iets te lang...
Dusssss.....fijn weekend!

Groetjes
Miranda Mols

6 opmerkingen:

Je@net zei

Wow...echt een gaaf kaartje geworden, Miranda!

Alma Heijenk zei

mooi kaartje miranda,

Mieke zei

Heel mooi en vrolijk.

GerJanne zei

Zeker leuk! Lekker vrolijk dat geel!
GerJanne

Svenja zei

Heel, heel mooi! So sunny, love it! And the moving balloon is super clever. This card really made me smile - thanks for sharing it with the Daring Cardmakers.

Enfys zei

What a happy sunny card. Thanks for joining us at Daring Cardmakers this week xx