donderdag 30 maart 2017

Festive Poinsettia

Stampin' Up! bestellen 31 maart


Jullie zullen denken, een kerstkaart met dit weer? 
Eh ja...het is donderdag! En het is al eind maart, dus ik moet ECHT aan mijn Kerstkaarten voorraad gaan werken. Ik kan toch niet wachten tot de nieuwe catalogus uitkomt? Hoewel, die tijd zal sneller aanbreken als dat ik wil. Tijd dus om nog even te genieten van wat er nu nog is.

En o o o wat heb ik me uitgesloofd.
Een heuse kerstster op mijn kaart. 
Het sentiment komt uit de Reason for the Season set die bij de Festive Flowerpons hoort.
Ben benieuwd of deze set nog een jaar blijft... We gaan het 10 april beleven als de Retired Lijsten uitkomen. 


Zo, nu weer lekker terug naar buiten!
Het is Z A L I G daar.

Geniet ervan!

Miranda Mols



4 opmerkingen:

Rosina zei

prachtige kerstkaart Miranda....zo een mooie kerstroos erop en ook de tekst is heel sierlijk

groetjes Rosina

Alma Heijenk zei

ik heb echt nog geen zin in kerstkaarten, het is wel en mooie kaart geworden

Je@net zei

Mooie kerstkaart, Miranda!

GerJanne zei

Vanuit de warme achtertuin mijn complimenten voor je kerstkaart!!