woensdag 22 maart 2017

Adventurous Puppies

Stampin' Up! bestellen 25 en 31 maart

Afgelopen zondag waren we in de Efteling!
Het was best druk, maar het ging nog voor een dag in het weekend, denk ik.
De wachtrijen varieerden van 10 minuten tot een half uur. Al vind ik 10 minuten persoonlijk meer dan genoeg. Het spannendste was de rit in Baron 1898.
Ik ben niet zo van de snelle enge dingen of zo, maar ik vind het ook wel weer spannend en wil het dan toch een keer meemaken. Dus aan het eind van de dag, toen ik genoeg moed had verzameld, sloten mijn dochter en ik achter in de rij aan. Na 20 minuten werden we ingesnoerd, beugel strak tegen je aan. Dat benam me al de lucht..
Toen zakte de vloer onder ons vandaan en gingen de deuren openšŸ˜±
De stijle helling die ik voor me zag, zorgde dat mijn maag samenkneep...
In overleefmodus...adem in, adem uit, rustig blijven...adem in, adem uit...
Toen ratelden het "treintje" naar boven,voeten bungelend eronder
Mijn handen knepen de handvaten van de beugel bijna fijn. En dan ben je boven..
ademinademuitademinademuit, 
mijn hart sloeg zo hard dat ik het tegen mijn borstkas voelde slaan.
In een hoek van 45 graden hang je over de helling heen en hangt stil...2 seconden lijken een eeuwigheid te duren...Dan val je met een duizelingwekkende vaart stijl naar beneden, looping, kurkentrekker, *FLITS* foto 
 op en neer of zoiets en dan kom je stilstand..
Dat heb ik overleefd dacht ik. Mijn handen had ik zo hard in de handvaten gedrukt dat ik ze moeilijk los kreeg, en de afdruk zat nog een tijd in mijn handen. 
Een grote zucht, ik mocht eruit...ademinademuitademinademuit...niet huilen, niet huilen. Trillend liepen we naar buiten, waar ik dacht om nog even een foto te maken van het actieshot...


mijn dochter genoot, ik straal doodsangst uit...
Maar ik deed het toch! Ik trotseerde mijn angst en reed Baron 1898
Ik doe het NOOIT weer!

Zo, nu over naar mijn kaartjes.
Mijn vriendin vroeg vorig jaar of ik 7 kaartjes kon maken voor de 7 baasjes van 7 lieve Labrador puppies. En dat kan ik natuurlijk wel.


Het zwarte oplegvel is geƫmbossed met de Falling Petals embossing folders. Het lijken ook hartjes, het is maar hoe je het bekijkt.
Op onderstaande foto zie je veel beter dat het zwart geƫmbossed is.
Ik kreeg deze foto van het baasje van Luna, zij hebben het kaartje nog altijd! 


Zij is van het enige meisje van het nestje. Lekker met 6 broers. 
Maar ze stond haar "mannetje" wel hoor. Al kon ze ook lekker piepen...

De binnenkant werkte ik ook af. 
Met een uit de hand getekende lijn en dat lieve hondekoppie.


En ik heb voor elke pup de naam op een envelop gestempeld.
De kleuren zijn gebaseerd op de bandjes die de pups vanaf dag 1 droegen.


7 zwarte pups uit elkaar houden is niet makkelijk.
Al waren er 3 net iets anders...en dat probeerde ik in het hondje te verwerken.


Een regenboog aan kaartjes, die erg gewaardeerd werden door de baasjes.
Ben benieuwd wie zo'n 20 weken later het kaartje nog bewaard heeft.
Het baasje van Luna, daar weet ik het van. Ze gaf me het liefste commentaar.
 Het is zo'n fijn gevoel als je kaartje zo gewaardeerd wordt!

Ik maak graag kaartjes op bestelling!

Groetjes
Miranda Mols

Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

10 opmerkingen:

Sieneke zei

Moedig van je, dat je het toch hebt gedaan. Ik was altijd blij, als een van de kinderen in zo'n rit wilde. Dan kon ik ook! Altijd al leuk gevonden.
De kaartjes zijn super. Wat een leuk idee om te doen.

Marlieke zei

10 tot 30 minuten wachten valt voor de Efteling nog wel mee hoor. Stoer dat je in de Baron gegaan bent!
Die kaartjes, zowel binnen als buiten, zijn helemaal geweldig!!

Je@net zei

Iek...ik had het nooit gedaan, vind jou dus super stoer, Miranda. Je dochter zal trots op haar mama zijn!
En wat een super lieve kaartjes heb je gemaakt!

Dolinda neilen-westerink zei

Leuke kaartjes hoor! Wat stoer van je dat je in de baron bent gegaan! Ik heb een zelfde ervaring gehad in zo'n bungiebal op de Kermis ....

Marjolijn van Elsberg zei

Dat jij in de baron bent geweest!!!! Dat doe ik je echt niet na. Ik vind dat de vliegende Hollander en op een hele goeie dag Joris en de draak meer dan genoeg!!!! Een diepe buiging dus van mij. En je kaartjes zijn echt heel erg leuk!

Margot zei

Whoehhhaaahhaahha geweldige foto en ik vind je stoer want ik zou het nooit doen! Je kaarten zijn gaaf, pittig dat zwart met die kleuren!

GerJanne zei

Wauw, jij bent echt een held! Zoooooo!!!! Doe ik je niet na, voor geen goud.
Je kaartjes zijn helemaal leuk! En inderdaad, als je hoort dat mensen je kaartjes bewaren omdat ze ze speciaal vinden....
Daar doe je het toch voor? En voor jezelf en voor een ander. Mooie hobby!
GerJanne

Rosina zei

Heel herkenbaar verhaal over de efteling Miranda...Ik ben een aantal jaren met ons gezin naar de efteling geweest en me toen over laten halen in de vogelrock te gaan....NOOIT OF TE NIMMER meer....Ik ben daarna heel de dag van streek geweest...en toen....werd ik tot tassenoppasser gebombardeerd ...
nee hoor geef mij maar de dansende schoentjes hahaha
Maar wat een geweldige kaartje voor de jonge pups gemaakt zo leuk met ieder zijn eigen naam erop...Keileuk!!!

groetjes Rosina

Gerrina zei

Wat een gave serie kaarten!
Enne die baron...hoeft voor mij niet...er zijn zat andere spannende dingen :) Wel leuk dat jij dat met je dochter durfde! Groetjes, Gerrina

Alma Heijenk zei

wow petje af voor jou, van je nooit van m'n leven stap ik in de baron. vreselijk.
je kaartjes vind ik super leuk geworden. En reactie op zo'n zelfgemaakte kaart is altijd leuk.