donderdag 16 februari 2017

Cutie Dogs

Stampin' Up! bestellen 23 februari

Hebben jullie op Facebook gelezen hoeveel ik genoten heb van Valentijnsdag?
Nog nooit was het zo'n mooie dag! Normaal vind ik het commerciële onzin. Maar dit jaar was het anders. Weet je wat ik deed? Ik maakte dik 100 kaartjes. Een deel voor mijn lieve teamgenootjes en SU vriendinnen en een deel om weg te geven aan zomaar iedereen.
Ook op Facebook gaf ik er nog weg aan mensen die de moeite namen om een berichtje achter te laten. Dat mag wel eens beloond. En met de actie van PostNL #nietplakkenmaarsmakken, met een kus op de envelop gratis je Valentijnskaartjes verzenden was het helemaal makkelijk.
Het begon in het ziekenhuis. Ik moest erheen voor foto's van mijn knie. Overal waar ik in gesprek kwam liet ik een kaartje achter. In de aankleedkamer na de röntgenfoto's hoorde ik de dames jubelen: "Ooooo, leuk hé! hebben we toch een Valentijnskaartje gehad." Hihihi, dat is dan de embellishment op de kaart (in knutseltaal, de kers op de taart zeg maar 😜😜)

Voor een collega maakte ik een bedankkaartje, helaas kwam het kaartje nooit aan.
Ik denk dat de postbode het te mooi vond en het zelf hield.

Challenge: AtC Pets

De binnenkant ook mooi gemaakt


Voor weer een ander collegaatje maakte ik pas een kaart om hun nieuwe hond te verwelkomen. Ik vond het bruine kaartje zo leuk, dat ik het nog eens in het zwart maakte, want hun Lone is een zwart hondje met een witte sok.



Net alsof ik heel mooi kan handletteren, grinnik... 
Maar de naam is gemaakt met stempels, ssttt...


Hebben jullie wat leuks met Valentijn gedaan.

Een fijne dag!

Groetjes
Miranda Mols




10 opmerkingen:

Sieneke zei

Ik vind ze beide mooi. Met bruin is het een zachter uiterlijk. Met zwart vind ik hem stoerder.

Freubelparadijs zei

Zwart uiteraard. Onze Lone is net zo lief als het kaartje.

Cynthia van der Wilk zei

Zwart, niet vanwege de kleur, maar omdat daar de stroken papier smaller zijn. Dat vind ik net even iets mooier. Ik vind beide kleuren mooi.

Je@net zei

Wat een super lief gebaren, Miranda. Kan me voorstellen dat het erg gewaardeerd werd.
En wat een leuke kaartjes. Super cute!

Rosina zei

Prachtig kaartje Miranda...wat een lief stempeltje erop....zooooo schattig!!!

groetjes Rosina

Susan zei

Cute little guy. Love how you stamped him again on the inside of the card and the envelope! Thanks for sharing at ATCAS!

Gerrina zei

Wat een gave actie van je! En heerlijk als je veel mensen zo een klein beetje geluk kunt geven!
Deze kaart is snoezig (het hondje) maar ook stoer (de lijnen en rondje)! Fijn weekend!

Daphne Coers zei

Jij hebt wel heel eeg je best gedaan zeg!!
Ik heb ook kaarten verstuurd met "niet plakken maar smakken", leuke actie he?!!

Wat een lieve kaartjes, met dat hondje erop, vooral die voor Lone, heel persoonlijk gemaakt, leuk!
Balen dat de kaarten soms niet aankomen he? Ik heb dat ook gehad.
Ik heb post nl een mail gestuurd, kreeg een excuus terig (en 3 postzegels), netjes opgelost, maar het blijft balen dat de kaart weg is.
Ik vind het nog steeds spannend als ik kaarten moet versturen, probeer ze zo veel mogelijk zelf rond te brengen.

Sarah zei

Heel mooi!
En wat maakte je vele mensen blij!

Barb Ghig zei

Two really cute cards, Miranda! Beautiful coloring on this adorable pup, and I love how you completed the inside of your card! Thanks so much for playing along with us at Addicted to CAS!