dinsdag 27 december 2016

Thailand Achievers Blog Hop

Stampin' Up! bestellen 31 december en 4 januari


This month I'm participating in the Thailand Incentive Trip Achievers Blog Hop for December. Theme: "Spring/Summer Catalogue Sneak Peek". 
We are building excitement for the 4th of January 2017. That's when the new catalogue goes live!

Deze maand doe ik mee aan de Thailand Trip Achievers Bloghop. Omdat demo's van over de hele wereld mee doen, is mijn blog vandaag in het Engels en Nederlands. 
Ons thema: Lente/Zomer catalogus Sneak Peak. We proberen de spanning alvast op te bouwen voor 4 januari. Die dag kan ik alle nieuwe producten voor je bestellen. Je lijstje had ik graag uiterlijk 4 januari om 9.30 uur in mijn mailbox.
Heb je nog geen catalogus? Dan mag je er bij mij één aanvragen. Ik stuur hem je graag gratis toe, als je bij mij een bestelling plaatst.
O, en wist je dat je bij aankoop van ELKE €60 GRATIS een cadeau mag uitkiezen?
Wat een feest!

I know Christmas is allreay behind us, but.... if you're smart, you'll start a new stock today. Making one Christmas card every week, will help you to relieve the "christmascard stress" at the end of the year. So with this tip, I wanted to show you a great idea to start with. It allso shows how versatile this bundle is.

I used the "Lift me Up" bundle. Turned the hot air balloons upside down and created the most wonderful baubles.

Kerst ligt alweer achter ons, maar... als je slim bent, begin je zo snel mogelijk aan een nieuwe voorraad. Als je 1 kerstkaart per week maakt, heb je aan het einde van het jaar geen kerstkaartenstress. Met deze tip in je achterhoofd, laat ik je alvast een leuk idee zien om mee te starten. Het laat meteen zen hoe veelzijdig deze bundel is.

Ik gebruikte de "Lift Me Up!" bundel. Ik draaide de luchtballonnen ondersteboven en maakte de prachtigste kerstballen.



I see your eyes twinkling like my baubles do. You are writing this bundle on your wishlist right now, if it wasn't allready. Am I right?!

Ik zie je ogen twinkelen, net als mijn kerstballen. Je schrijft nu vast deze bundel op je wensenlijstje, als je dat nog niet nog niet had gedaan. Heb ik gelijk?!
Schrijf naast deze bundel (clear) €54,75 nog iets voor minimaal €5,25 op je lijstje en je kunt er GRATIS een cadeau bij uitzoeken. 
Bijvoorbeeld het prachtige bijpassende "Carried Away" Designer Papier.

And you know what, I'm adding extra inspiration.
I used the same bundle with a piece of the beautiful "Falling in Love" DSP 

En weet je wat, ik doe er nog een beetje extra inspiratie bij.
Met dezelfde bundel en een stukje "Falling in Love" DSP.


You started the blog hop at my blog - Miranda Mols - or you may have come from the person previous to me in the list. If you get off track at any time, the full lineup below will help you move along from blog to blog so you see all the projects. Don't forget, you are visiting Miranda Mols right now. 
Linda Dalke <- Previous - Next -> Anke Heim

Je begon de bloghop op mijn blog of kwam van de persoon voor me in de lijst.

VORIGE - VOLGENDE
Hieronder vind je de hele lijst, mocht je ooit vastlopen.
Bedankt dat je mee hopte. En vergeet niet je wensenlijstje in te vullen tijdens je hop.

En vergeet de Retiring producten niet, Laatste kans 31 december. weg=pech


Thanks for taking part in our blog hop, there are so many amazing ideas and inspiration you don't want to miss. Don't forget to write on your wishlist as you go along..

Have Fun!

Miranda Mols 





9 opmerkingen:

Sieneke zei

Wat een eer! Mooie kaartjes heb je gemaakt voor de bloghop. Ik vind het altijd zo mooi om te zien, dat met dezelfde artikelen er heel andere projecten uit komen. Kan niet wachten tot 4 januari.

Rosina zei

Heel leuk hoe je met die stempeltjes zo een verschillende prachtige kaartjes heb gemaakt Miranda....de bloghop is heel leuk maar een beetje teveel voor mij...de vaste bloggertjes willen ook graag een reactie...
liefs Rosina

Zoe Tant zei

Clever use of the dies Miranda. Like the second card too in the more traditional direction. Zx

Melanie zei

How clever! Love the Christmas ornaments made of balloons! Your second card is very pretty too. Thanks for sharing and Happy New Year!

Je@net zei

Wat een gaaf idee om de luchtballon als kerstbal te gebruiken. Leuke kaarten, Miranda!

creativeJax zei

Great idea to make a Christmas card every week! I love your Christmas Baubles!

Debbie Henderson zei

You are so clever to use the balloons as ornaments! Love!

Shawn McPeak zei

#stampincontest
Love how you made balloon into orniment.

~ Cynthia zei

Miranda your card is such an ingenious use of this framelit. Love it! Thanks for sharing. Hope your Christmas was fantastic and your new year ahead is spectacular. God Bless, Cynthia <><