donderdag 29 december 2016

Team Utopia's Bloghop Seasonal en SAB

Stampin' Up! bestellen 31 december en 4 januari

Team UTOPIA's Bloghop Spring en SAB 


Je bent aangekomen aan het einde van de bloghop. Hier vindt je het allerlaatste ei. 
WAAAT? Je begon pas net? Hop dan eerst naar het blog van Tryntsje
Daar begint het avontuur. Door te hoppen kun je een leuke prijs winnen! Als je de bloghop helemaal volgt, vindt je op elk blog een ei met een letter of leesteken. Verzamel ze allemaal, dan krijg je een zin. Laat je overal een reactie achter, dan vergroot je je winkans.
Stuur de gevonden zin in een e-mail met je naam, adres en woonplaats, 
naar stampinutopia@ziggo.nl. Doe dat vóór 4 januari.
*Demo's zijn uitgesloten van deelname 
5 januari maken we de winnaar bekend.
De prijs is de exclusieve hostess set Iconic Occassions op blz 3 van de nieuwe catalogus.

Heb je nog geen catalogus en wil je een bestelling plaatsen bij mij, dan stuur ik je graag een gratis exemplaar toe.

Ik laat je nog een laatste voorbeeld zien van een nieuw product dat vanaf 4 januari verkrijgbaar is. Hoe vond je het tot nu toe? Heb je al iets gezien wat persé op je lijstje moet? Bijvoorbeeld deze:

De Custom Tee bundel. Een heel veelzijdige set. 
€55,25. Koop er een pakje dimensionals bij voor €5 en neem dan meteen de Designer Tee stempelset GRATIS erbij. Een set met nog meer teksten voor op je shirts.
Want bij élke €60 die je koopt zoek je een GRATIS cadeau uit.

Maak je eigen t-shirts, hemden en meer.
Geweldig voor een mannen kaart

Of maak een custom t-shirt voor jezelf.
Ik maakte een regenboog shirt. Dus als je zin hebt om in mijn team te komen en demo te worden, dan stuur ik jou deze kaart! Let op de aanbieding van 4 januari KLIK


Bevalt mijn creatie? 
Dan zou ik het leuk vinden als je mijn blog zou volgen of mijn Facebookpagina


Als je op mijn blog begon, druk dan op volgende om de bloghop te starten, bij Tryntsje.
Je komt van het blog van Miriam en bent aan het eind.

Groetjes
Miranda Mols  


29 opmerkingen:

Nadia zei

Hoi Miranda, super mooie kaartjes met nieuwe producten... Ik kijk alvast uit naar 4 januari....

Rosina zei

Prachtig zijn deze kaartjes Miranda....

groetjes Rosina

Bianca zei

Gaaf dez achtergronden met de 3D embossing folder.
En wat een leuke actie en de oplossing is ZO WAAR!

Jacqueline Higler zei

Hoi Miranda,
ik vind je creatie's echt cool. Inderdaad een leuke set voor herenkaarten. Daar hebben we kaartenmaaksters altijd wel behoefte aan toch?
Groetjes Jacqueline

Crejabeja zei

Wat leuk deze bloghop , veel inspiratie opgedaan .
Heerlijk met kop koffie (wel 3 ) erbij langs iedereen gegaan en ideeen opgedaan .
Veel te veel is mooi , keuzes welke ik ga nemen ....

Krista Kelchtermans zei

Leuke kaartjes gezien, veel ideetjes opgedaan. Laat die nieuwe sets maar komen! :D

Henriëtte zei

Leuke set Miranda. Dat regenboogshirt is het helemaal!!!

digitalie zei

Goh, zou ik nog bijna die tshirts leuk gaan vinden! Wat zien ze er cool uit zo!

Groetjes, Natalie

Sandra van Gompel zei

Ik vind het regenboogshirt echt geel leuk.
Ik heb flink wat ideetjes op gedaan met de hop. Heel leuk. Groetjes Sandra

Lia zei

Jullie beginnen 2017 goed met deze bloghop. Veel moois gezien, dus ik word er hebberig van!
Lia xx

Marlieke zei

Dit is zo'n leuke set. Je kunt er zoveel mee. En dat laat jij hier ook al meteen zien. Tof dat je meedeed met de bloghop!

Jenny zei

Geweldig de bloghop.
Kost een beetje tijd maar heb super leuke ideeën opgedaan.

Ik vind die t-shirtjes toch zo geweldig.

Groetjes Jenny

Henny Van Den Heuvel zei

Heel mooi!

Ingrid zei

Geweldig! Zeker het regenboogshirt ;) Tot snel! Groetjes Ingrid

Helena zei

Het zijn leuke kaarten, eerst had ik helemaal niets met die t shirts maar... ze zijn Leuk!!

Judith, Stampin Spirit zei

Dat t-shirt, GENIAAL!!! Als Utopia member moet ik zo'n shirt natuurlijk wel hebben ;)

Ellen Hamhuis zei

Je eigen t-shirt, precies weer iets voor jou!
Maar mooi!

Susan Wevers zei

Lest best, en zelfs met Utopia shirt, supercool!

Agreable.stampin.fun zei

Ik zag niet zoveel in deze set, maar toch leuk zo en idd custom made.
Heerlijk gehopt en overal een bericht achter gelaten.
En idd een positieve SU club zijn we...toch uber up ?

Klaartje Delisse zei

Superleuke kaartjes, vooral het regenboogshirt! Deze set wordt steeds leuker geloof ik... toch maar op mijn wishlist dan... haha! kan er nog best bij! ;-)

Relinde Scheepers zei

Heerlijk gehopt !

Hele leuke kaartjes Miranda!

Manuela Jacobs zei

Prachtig gemaakt. Zovele mooie ideetjes om mee aan de slag te gaan. En een superleuke set. Vooral met die hond erbij 😉🐾 . Je bent echt een kei met je creaties. 👍👍👍👌👌👌

Manuela Jacobs zei

Wat een knappe kaartjes zijn het weer geworden . Massa's ideetjes om nà te maken. 😉 superleuke set en zovele prachtige creaties weer Miranda. 👌👌👌 Je bent echt een kei met je unieke kaartjes. 👍👍👍

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Een hele gave set de shirtjes en hempjes....jij maakt er weer helemaal een eigen draai en tshirt mee, hoe kan het ook anders in regenboogkleuren..Super! Fijne jaarwisseling, groetjes Ingrid

Mieke zei

Die zijn leuk :-)

Miranda Roenhorst zei

Mooie achtergrond!

Loes van Hout zei

leuke kaartjes met mooie kleurtjes de bloghop door gehopt en leuke ideetjes opgedaan .

CAM Schampers zei

Allereerst de beste wensen.
Wat een superleuke set die T-shirts. Echt mooie kaartjes. En... alsnog gefeliciteerd met de verjaardag van je man.
groetjes,
Carla

Wobke Bross zei

Wat een leuke manier om kennis te maken en veel inspiratie op te doen met Stampin'Up deze Blog Hop actie!

en die prijs is ook heel verleidelijk :D
Heb het afgelopen jaar Project Life ontdekt maar nog geen Stampin'Up hiervoor/van.
Zou goed te gebruiken zijn.

Die t-shirts kan je idd overal voor gebruiken.
Ook voor babykaartjes volgens mij.

Heb echt genoten!
Bedankt!

Groetjes, Wobke