zondag 25 december 2016

Stampimped!

Stampin' UP! bestellen 31 december

Fijne eerste Kerstdag!

Vandaag gaan wij traditiegetrouw konijn in zoet(zure) saus eten bij de ouders van Harald.
Lekker... met aardappelen en erwtjes.

Bij de Action kocht ik wat kerstspulletjes, daarmee maakte ik een leuk Kerststukje.
Mijn eerste zelfgemaakte kerststukje OOIT! Ik kan het wel als ik wil, zie je dat. Hij is leuk geworden, toch?!
Ik heb hem zelfs nog een beetje "gestampimpt"! 
(Ja ja, leuk voor woord van het jaar 2017)


En nog een kerstkaartje. Die vond ik vorig jaar zo leuk, dat ik hem van mezelf heb gecased.

stars

Ik hoop dat jullie allemaal een gezellige dag hebben vandaag.

Groetjes
Miranda Mols





3 opmerkingen:

Daphne Coers zei

Klinkt lekker, konijn is zoet/zure saus!!

Je kaart is inderdaad leuk, die "moet" je dan gewoon even van jezelf pikken dit jaar, dat kan ik me helemaal voorstellen.

Fijne dagen!!

Margot zei

Fijn kerstdagen en eet smakelijk! Superleuk kaart en het kerststukje is ook helemaal SU!

yokomi zei

Mooi kersstukje. 't is toch iets anders als je het zelf maakt, hé.