woensdag 14 december 2016

Negative Rainbow

Stampin' Up! bestellen 31 december

Vandaag heb ik met Lana zo hard gelachen. Ik zat met Dano in bad en Lana kwam even gezellig bij ons zitten. Met de iPad in de hand, had ze iets leuks gevonden. We gingen van die gekke zinnen opzeggen. Ken je vast nog van vroeger...De kat krabt de krullen van de trap... Dat weet je vast nog.
Lana kwam met een nieuwe zin, ik kende hem niet. 
"Als een potvis in een pispot pist, dan heb je een pispot vol met potvispis"
Nu jij! En dan zo snel als je kunt. 
Ik kwam niet meer bij en Lana lag letterlijk te rollen over de grond van het lachen.... De mascara droop over onze wangen.
Als-een-pitvos-in-een-vispot-pist-dan-heb-je-een-pisvot-vol-met-pospispis
En zo meer van die gekke variaties... En dat samen met een melige bui. Heerlijk hoor, buikpijn van et lachen. Eventuele stress smelt weg als sneeuw voor de zon. Een aanrader.
Dano ligt nu in bed en hij probeert het nog steeds
Als een pitpis in een potpis pist, heb je een pitpis vol potpis.  Te schattig! 


Inspiratie vandaag: Gebruik ook eens je nagatieve stuk papier. Ik had dit stuk papier over en bedacht me ineens om er eens met verschillende kleuren sponge daubers overheen te rennen.Een Bermuda Bay basiskaart en een sentiment maakt alles af.

Fijne avond!

Miranda Mols

5 opmerkingen:

Evy G zei

Haha, die ken ik ook nog 😂 Moet je deze eens proberen: Knaap de knappe kapper knipt en kapt heel knap. Maar Knap, de knecht van Knaap de knappe kapper, knipt en kapt nog knapper dan de knappe kapper Knaap knipt en kapt. Of de koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets. Succes verzekerd 😉 Net als jouw leuke kaartje!

Sieneke zei

Heerlijk, de slappe lach! Ik ken er wel een aantal, maar die met de potvis ken ik niet. Gaan we proberen. Een heel leuk kaartje ook.

Je@net zei

Haha....leuk voor de Buiten Schoolse Opvang vandaag :o)
Je kaartje is weer mooi, Miranda. Fijne dag!

Daphne Coers zei

Whahahaaaaaa, ik lig hoer helemaal in een deuk.
Ik ken dat, soms is het zo lekker om de slappe lach te hebben en dan helemaal met je kinderen, heeeeeeerlijk.

Je kaart is echt heel erg mooi, mooie kleuren hoor.

Gerrina zei

Wat een tongbrekende zin! En een gave kaart! Al die frisse kleuren; helemaal mijn ding... Groetjes, Gerrina