woensdag 7 december 2016

O Dear...

Stampin' Up! bestellen 13 december

Hebben jullie ook zo'n heerlijke Sinterklaas gehad?
Wat een gezelligheid is dat ieder jaar. Ik ga dat erin houden, zelfs als de kinderen groot zijn. Deed mijn moeder vroeger ook. Stond er op 6 december een heerlijke kom vol pepernoten, snoepjes, een banketstaaf en mandarijnen voor ieder van ons op tafel. En soms een cadeautje erbij. Moesten we wel de schoen zetten en zingen de avond van te voren, anders kregen we niks. Sta je daar met 13 jaar en je zus van 8, gooi wat in mijn schoentje te zingen... Lagen we elke keer weer in een deuk. Zo leuk, ook als je niet meer gelooft.
Maar goed, Sinterklaas is terug naar Spanje, Dano is voor het eerst weer naar school. Hij wilde graag naar zijn vrienden. Ik had hem liever nog 3 dagen thuis gehouden. Maar goed, de juf heeft opdracht gekregen dat als het niet gaat, ze meteen belt. Dus ik wacht met spanning af. Hij is namelijk wel angstig als die kinderen wild doen en kort langs hem rennen. En een spijkerbroek kan hij nog niet verdragen. En nu op naar Kerst. Vanmiddag heeft pappa beloofd de kerstboom op te zetten met de kinderen. Dus het wordt weer een gezellige dag vandaag.

Mijn kerstkaartjes zijn nog altijd niet klaar. Dus ik moet nog even verder ploeteren.
Ik maakte 2 kaartjes, bijna identiek, maar toch net anders. Zoek de verschillen, hihi.
Ik was niet helemaal tevreden met de eerste, dus kreeg de tweede net iets meer.
Gemaakt met de Fox builder pons, daar kun je zoveel dieren mee maken, ongelofelijk. Dit keer een hertje.



Welke vind jij het leukst?


Groetjes
Miranda Mols


5 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een lieve kaartjes, Miranda.
Hier zijn we door de jaren heen ook gewoon Sinterklaas blijven vieren. Toen de kinderen klein waren met alle toeters en bellen die erbij horen, later met lootjes, surpises en gedichten, daarna gezellige avondjes met warme chocolademelk, wat lekkers en een kleinigheidje voor iedereen. En nu met de kleinkinderen worden er weer schoentjes gezet en cadeautjes uitgepakt. Vind het zo'n gezellige tijd van het jaar!

Marjan Küppers zei

Vind ze allebei erg leuk, met een lichte voorkeur voor de eerste. Fijn dat Dano weer op school kan zijn, maar begrijp dat je je een beetje zorgen maakt.

Daphne Coers zei

Heel erg leuke kaartjes.
Tja, weinig verschil inderdaad, maar als ik dan toch een keuze moet maken ga ik voor de tweede.
Fijn dan Dano weer opgeknapt is.
Tuurlijk maak je je wat zorgen, maar het is vast goed gegaan......of niet dan?
Leuk hoor, de Kerstboom weer in huis, heerlijke tijd, die kersttijd.
Lekker van genieten met elkaar hoor.
Groetjes, Daphne

Cynthia van der Wilk zei

Ik vind de eerste het leukst. Maar ze zijn alle twee leuk hoor.

Mieke zei

Oei... De leukste... Dat is moeilijk kiezen! De eerste is zachter, in de tweede zit meer leven... Ze zijn allebei leuk!
Blij dat het al beter gaat met Dano. Als ik kon, had ik hem zeker ook een kaartje gestuurd!