zaterdag 31 december 2016

Happy, Happy Birthday

Stampin' Up! bestellen vandaag en 4 januari


Voor ons is het niet zomaar de laatste dag van het jaar. Een dag met oliebollen, taart, chips en toastjes. (o, en ik hoop stiekem op friet. Degene die jarig is mag beslissen wat er gegeten wordt die dag) Voor ons is het dus een echte feestdag. Want mijn man is jarig. En wat hebben Lana en ik vanochtend al zo hard gelachen toen hij zijn kaart voorlas aan Dano... "Een knuffel met een vrouw in het midden"
We dachten dat hij een grapje maakte, maar dat was niet zo. Hij vond echt dat de krul van de zogenaamde "v", bovenaan had moeten lopen, niet onder. Dat is voor een "u".
Ik zeg: waar het hart van vol is.... Dus ik ging naast mijn man liggen en mijn dochter, die het al snapte, ging naast mij liggen. Ondertussen slap van het lachen..... zei ik, zo hier heb je je knuffel met je vrouw in het midden. En zo begon onze feestdag.


Sit is de voorkant van mijn kaart met de nieuwe Lovenotes Framelits dies en het nieuwe Party Animal DSP. 


In de envelopjes stopte ik een briefje.
Echt zo leuk deze framelits. 

party animal love notes

Op het allerlaatste moment gemaakt. Ik kan nou nooit eens gewoon op tijd zijn. Net als mijn dochter (zie foto hierboven) die gisteravond ineens bedacht dat een slinger wel leuk zou zijn. Ik doe normaal niet aan goede voornemens, maar nu heb ik toch een goed voornemen dat ik wil uitvoeren. In 2017 wil ik op tijd verjaardags-, Sint en kerstcadeaus kopen EN op tijd verjaardagskaarten sturen. 
Heb jij een goed voornemen voor 2017?

Ik wens jullie alvast een gezond, rijk (sale-a-bration komt eraan en de nieuwe jaarcatalogus in juni) en heel creatief 2017!

Bedankt voor al jullie bezoekjes en reacties. 
We zien elkaar weer in 2017.

Liefs
Miranda Mols


8 opmerkingen:

Rosina zei

Gefeliciteerd met de verjaardag van je man miranda....en zo te zien en te lezen is dat heel gezellig geworden...Ook een heel mooi kaartje heb je voor hem gemaakt..
super bedankt voor het winnen van het prachtige papierpakketje op FB
Ik wens je een hele fijne jaarwisseling
en een goed, gezond. creatief en zeker een succesvol 2017
lieve groetjes Rosina

Marlieke zei

Om te gieren...haha! Prachtig verhaal! En gefeliciteerd natuurlijk! En...heb je frietjes gegeten?
Nee...ik doe niet aan goede voornemens. Al hoop ik wel dat ik meer layouts ga maken in 2017. Fijne jaarwisseling!!

Margot zei

Knuffels met een vrouw in het midden zijn altijd de beste, gefeliciteerd en een fijne jaarwisseling Miranda! Ik heb weer genoten van je blog afgelopen jaar!

yokomi zei

Mijn voornemen voor 2017 : afkicken van Stampin up !! Maar dat gaat jij niet graag horen. Wees gerust, dit is weer zo'n voornemen waarvan je op voorhand weet dat het toch niet zal lukken ;)) Ik wens je een succesvol 2017 !

Gerrina zei

Gefeliciteerd met je man! Enne, soms komen op het laatst de beste ideeen, maar zo'n voornemen moet te halen zijn (denk ik dan, die hier ook wel eens vaker last van heeft :)! ) Fijn 2017 gewenst!

An Smets zei

Best wensen voor 2017, mijn voornemen structuur proberen te creëren zodat is meer doen waar ik vrolijk van word.
Groetjes,
An

Sieneke zei

Alsnog gefeliciteerd met je man. Ik hoop, dat jullie een leuke dag hebben gehad( en frietjes hebben gegeten). Mooi kaarje ook, ik snap Dano wel. Eigenlijk wel dezelfde voornemens. Altijd ideeën voor kaartjes, maar nooit een keer maken. Ik wens je een creatief jaar. En dat je voornemens lukken.

Wobke Bross zei

Alsnog gefeliciteerd!
Ben ook altijd aan de ''late kant'' ;)