vrijdag 9 december 2016

Framed

Stampin' Up! bestellen 13 december

En een bijpassende ACTIE! (zie onderaan)

Woensdag ging het goed op school met Dano, donderdagochtend moest ik hem al om 12 uur op gaan halen. snikkend, huilend, hij had zo'n pijn. Hij kon niet meer lopen. Dat was even schrikken. 's Middags maar niet meer naar school gebracht. Maar na een duchtig toiletbezoek, rende hij weer rond alsof er niets aan de hand was... Volle darmen belemmeren hem dus ernstig. Want pijn, dat kent Dano eigenlijk niet. De eerste dag na de operatie moesten we hem alweer zijn medicatie afnemen, zodat hij enigszins op de bank bleef. Ik bedoel maar... Maar genoeg over Dano, over naar ons andere kind. 

Ons meisje dat al lang niet meer klein is. Maar nu ik vond pas deze foto van dat toen nog schattige kleine meisje. En ik wilde toch mijn lijstjes al eens veranderen. Die lijstjes daar hangt wel een verhaal aan vast. Ze hangen in de gang, want ik ben niet van foto's in de kamer, en al he-le-maaal niet met nog levende wezens erop. Maar mijn man wilde echt foto's ophangen. Dus compromis... In de gang aan de muur. En dan wel in scrapstijl. En zo kwam deze schattige vakantiefoto dus vandaag in dit lijstje. Dit idee vond ik in de laatste nieuwsbrief van PicMonkey.


Over stijl gesproken... Als het aan mij lag, was alles strak, chique en leeg in huis. Ik ben gek op minimalisme. Dat zie je ook terug in mijn creaties. Ook in deze.
Achtergrondpapier, Falling in Love, komt uit de nieuwe catalogus. Uit de foto heb ik letters gestanst. Voor de "O" een cirkel gebruikt en voilla. Klaar.

LETTERS ACTIE
Dit is toch een schitterend idee?!
Wil jij dat nou ook eens maken, maar heb je de Large Letters framelits niet?
Bestel dan aanstaande maandag mee en ontvang 20% korting op de Large Letters Framelits. Géén €119,75 maar €95,80
Neem je de Letters BUNDEL dan krijg je ook 20% korting. Géén €160,75 maar €128,60
Dus neem je de bundel, dan heb je de stempels voor €32,80 erbij!

Groetjes
Miranda Mols

5 opmerkingen:

Aartje zei

Prachtig gemaakt Mirande, leuk om een foto van zo'n lieve meid zo te verwerken.
Groeten, Aartje

GerJanne zei

Ontzettend leuk! En jullie hebben een mooi compromis gesloten. Wat een gave lijst zo. En van Dano had ik even gemist. Gelukkig dat het zo goed gaat! En heerlijk, een gelovig kind in huis (ik heb even teruggelezen)
Groetjes
GerJanne

Daphne Coers zei

Super leuk idee, dit!!!!
Ik hou juist wel van foto's maar hier in huis hangen er veel te weinig.
In de gang kan zo'n collage juist heel stijlvol staan vind ik, dus leef je daar nou maar lekker uit.

Marjan Küppers zei

Helemaal gaaf deze schattige foto op deze manier verwerkt! Hier ook erg weinig foto's in de woonkamer, maar wel een paar heel kleine van mijn overleden ouders in een mooi lijstje. Denk dat jullie fotomuur inde gang heel mooi zal zijn.

Erica ♥ zei


Wat schitterend gemaakt zeg ☺
Een fijne en gezellige (knutsel) zondag
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel-Hert-rendier-ree}