maandag 19 december 2016

Eva Loves Pink

Stampin Up! bestellen 31 december

Collega Judith en haar dochter Eva knutselen veel samen. En dat doe ik met Dano ook. En daarvan komt dan weer af en toe postwisseling van. Want echte post krijgen is het leukst!
En dus maakte ik deze keer een lekker roze kaart voor Eva's verjaardag.
Ik gebruikte een leuke nieuwe set. Alweer met ballonnen, ik ben gek op ballonnen. Dus voor deze Balloon Adventures had ik echt wel een plekje. 


En lekker makkelijk, met de pop-up die erbij maak je snel een feestelijke binnenkant. 


Eva vond hem geweldig, maar dat kon eigenlijk niet mis gaan met zoveel van haar lievelingskleur en glinsterende roze ballonnen.

Fijne maandag!

Groetjes
Miranda Mols

6 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een leuke kaart voor een jarig Jetje!

Marjan Küppers zei

Superkaart!! Leuk die pop-up!

Erica ♥ zei


Wat een leuke en vrolijke kaart ☺
Fijne avond !
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel-Hert-rendier-ree) }

Renate zei

Super leuk kaartje!!!
Een kaart met ballonnen is altijd extra feestelijk. Het pop-up gedeelte is echt fantastisch.

-xies- Renate.

Rosina zei

Heel leuk dit kaartje Miranda, en zeker met een verrassende binnenkant...

groetjes
Rosina

Judith, Stampin Spirit zei

Daar is hij dan, Eva haar roze kaartje! Hij hangt hier nog steeds aan de kast, post word gekoesterd en roze post helemaal! Dank je wel!