dinsdag 22 november 2016

Swim Around

Stampin' Up! bestellen 28 november

Deze kaart was voor de zwemjuf van Dano. Zijn laatste zwemles was ze jarig. Ze werd 50, maar wilde dat eigenlijk stilletjes voor laten gaan. Maar haar collega's wilden daar niets van weten en stuurden een email rond, zodat iedereen het wist.
Dano zocht een heel kleine stenen vaasje uit en de bloemiste versierde dat met 5 roosjes. Jammer dat ik er geen foto van heb. Ik maakte daar een kaartje bij. 
Blijft leuk zo'n spinnerkaart. Zonder ook maar enige aandacht te schenken aan een verjaardag, want dat wilde ze eigenlijk niet...


Maar dan aan de binnenkant...50 laat je niet onopgemerkt voorbij gaan toch! hihi.


Het was meteen ons afscheid. Een week later haalde Dano zijn A Diploma (zie post hier)
En sinsdien zijn we niet meer in een zwembad geweest. En voor ik ga is het minstens februari. Want ik heb geen bikini meer. Die zijn op vakantie beide stuk gegaan dit jaar. Dus ik wacht fijn op de nieuwe collectie.

Fijne dag!
Miranda Mols


7 opmerkingen:

Margo zei

Wat een mooie kaart !
Nadat de meisjes hun zwemdiploma haalden zijn wij ook niet vaak meer gaan zwemmen, ik doe dat helemaal niet graag.
Groetjes
Margo

Je@net zei

Wat een leuke kaart voor de zwemjuf!

Rosina zei

Heel leuk dit kaartje voor de zwemjuf ...die sara geworden is....echt leuk en vooral de binnenkant is heel gaaf!!!

groetjes Rosina

GerJanne zei

Heel leuk! Een vis, hoe toepasselijk!
Groetjes,
GerJanne

Sieneke zei

Mooie kaart! Heel toepasselijk.

Marjan Küppers zei

Onwijs gaaf kaartje, Miranda!

Cynthia van der Wilk zei

Wat een mooi kaartje zeg.