donderdag 17 november 2016

Stampin' Up! Online Extravaganza SALE 21-28 november

Stampin Up! bestellen 21 en 28 november
Online Extravaganza 


Deze post is uitsluitend voor de speciale Online Extravaganza Actie van Stampin' Up!

!Klik op de afbeeldingen om ze groter te bekijken!

Flash Sale 24 uur geldig op 21 november. Ik bestel om 9.30 uur.
(Voor de Ombre Pads geldt op=op!)


Deze producten zijn met 10% korting. 
Je kunt ze bij mij bestellen op 21 of op 28 november.
Ook hier geldt op=op.
(Behalve voor de pons, het lint en de Glamper Greetings stempel)

Op deze producten ontvang je 20% korting.
Je kunt ze bij mij bestellen op 21 of op 28 november.
(hier geldt op=op voor de 4de rij vanaf plaatje 2 en de hele  5de rij)

Hier producten met 30% korting.
Je kunt ze bij mij bestellen op 21 of op 28 november.
(op=op voor rij 3, plaatje 4. Rij 4 en rij 5)


En dan nog producten met maar liefst 40% korting.
Je kunt ze bij mij bestellen op 21 of op 28 november.
(op=op rij 1, laatste plaatje. Rij 2)



En nog een Flash Sale op de laatste dag!
Deze aanbiedingen gelden alléén 28 november
Ik bestel om 9.30 uur. 


Dan kun je deze nog steeds bestellen met 25% korting op 21 en 28 november.

LET OP! Hiervan kun je de 
Hang Your Stocking Stempelset €18,75 EN de Christmas Stocking Thinlits €25,20 
uit de Extravaganza combineren tot een bundel Geen €54,75 maar €43,95!

Maak alvast je lijstje en laat weten wat je wilt en wanneer je wilt bestellen.
Je kunt ook opgeven in je mail als je beide dagen iets wilt bestellen.
Natuurlijk kun je ook andere producten mee bestellen.

En heb je een Credit Card bestel dan online en grijp zeker niet mis. 
Gebruik dan aub mijn code PDYAKXR6

Er zit wat leuks tussen voor iedereen!
Het komt op tijd voor Sinterklaas. Dus wil je een cadeau bestellen? En wil je het ingepakt hebben in Sint papier, laat het weten. Extra service met de Online Extravaganza.

Je spaart natuurlijk ook regenboogpunten.

Groetjes
Miranda Mols


1 opmerking:

Rosina zei

leuke aanbiedingen Miranda....succes met de verkoop....

groetjes Rosina