donderdag 24 november 2016

Most Wonderful Time...

Stampin' Up! bestellen 28 november

Nog 30 dagen en dan is het alweer kerst. 2016 gaat weer veel te vlug voorbij.
Laat ik eerst nog maar genieten van de komende 30 dagen voordat ik mijn jaar ga overdenken. Ik ben er nog niet helemaal aan toe. Eerst nog maar wat kerstkaarten maken. Ik geef 15 december trouwens een leuke Stamp A Stack Workshop. 
Maak 20 moderne kaarten met traditionele kerstkleuren. Er zijn nog een paar pakjes vrij. Meer info? KLIK

Andy Williams zong het al...
"It's the most wonderful time of the year"
There be much mistletoe-ing 
and hearts will be glowing
When loved ones are NEAAAAR
It's the......


Leuk hé zo'n liedje in je hoofd!
Langzaam moet de Kerst spirit op gang komen. Ik help graag 😉
Deze kaart maakten we op de Watercolor en Spinner workshop pas geleden.
Al lekker in kerstsferen. De tekst is geëmbossed met wit poeder. Daaroverheen een laagje waterverf om de witte tekst te laten knallen. De tekst komt uit een achtergrondstempel die ik helemaal uit elkaar knipte. Mijn allereerste stempel die ik heb geknipt. En heerlijk...ga dat zeker vaker doen.

Natuurlijk hebben we de binnenkant ook versierd.
En de envelop ook.


Groetjes
Miranda Mols



3 opmerkingen:

Margot zei

Supermooie kaart! En bedankt dat er nu een liedje in mijn hoofd zit...... :)

Rosina zei

Heel mooi dit kerstkaartje Miranda...wat leuk dat je door een liedje ben geinspireerd....en dan ook de binnenkant nog zo mooi bestempeld
groetjes Rosina

Daphne Coers zei

Wauw, die kleuren.....mooi.
Hele mooie kaart en super leuk, ook de binnenkant en envelop versierd.
Heerlijk, die kerststemming.