maandag 7 november 2016

I Fish You...

Stampin' Up! bestellen 17 november

We hadden afgelopen zaterdag weer een Stampin' Up! event. 
Het was in 1 woord: Superdupermegafantastischsuperformidabelgeweldig
Kon het niet echt in 1 woord samenvatten geloof ik. Voor mij was die dag nog eens extra geweldig! Waarom? Dat vertel ik snel uitgebreid met foto's.

Voor nu ga ik snel de bestellingen inpakken. De nieuwe gave Stitched framelits die alléén DEZE maand bestelbaar zijn (daarna weer vanaf juni) zijn niet aan te slepen!
Deze mensen willen vast graag aan de de slag. Dus ik moet snel verder. Maar eerst nog even een inspiratie kaartje.


Weer een fantastische samenwerking met mijn Design Papier. 

I fish you a happy day! ;)

Miranda Mols

4 opmerkingen:

Marjan Küppers zei

Las al dingen op FB over je superduperdag, van harte!
Leuke kaart is dit, gaaf dat jampotje met vis. Gelukkig mag hij eruit in een grote bak, het deksel staat al open ;)

Margot zei

Te leuk dat visje in het potje!

Daphne Coers zei

En een leuke kaart, met een hele leuke woordspeling, ik hou ervan.
Ben benieuwd naar je volgende berichtje.

GerJanne zei

Ja, ik mag wel u tegen je gaan zeggen. Je bent een echte topper bij SU!!
Je kaart is ontzettend leuk!
Groetjes,
GerJanne