vrijdag 18 november 2016

Hello Kitty

Stampin' Up! bestellen 21 en 28 november
Online Extravaganza, klik hier

Een kaartje voor de dochter van teammaatje Marit. 
Ze werd.....3x raden...


Je gaat door voor de koelkast! Dat leverde een geweldig leuke kaart op. En zijn niet alle kleine meisjes gek op roze. En ik ben trots op mijn perfect gestrikte strik!

Deze kaart kan mooi mee doen met CAS on Sunday. Daar willen ze huisdieren zien!

Zo nu lekker in een warm dampend bad. Dat had ik al even aangezet. Ik kwam ALWEER eens drijfnat thuis. Zal wel weer een record nat maand worden in Limburg. 
De honden vragen zich vast af waarom ik iedere keer door de regen wil wandelen...

Groetjes
Miranda Mols

6 opmerkingen:

Rosina zei

Heel lief verjaardagskaartje voor een jarig meissie Miranda...heel lief en mooi ingekleur stempeltje erop...

groetjes en een fijn weekend
Rosina

Margot zei

Enig!!!

Je@net zei

Super leuke kaart voor een klein jarig Jetje, Miranda!

Zw@@n zei

Super leuke kaart, Miranda. Schattig katje. Leuk dat je meedoet met CAS on Sunday. Liefs, Wilma

Marlieke zei

Ja joh. Dat weer hier in NL....waardeloos. Ik kon zowel donderdag als vrijdag door de stromende regen naar school om Femke op te halen. En wat krijg je dan: ' mam.....ik ga afspreken en we gaan daar spelen'. Tuurlijk schat, Jordi is er zijn bed voor uitgekomen en we zijn samen door dit weer hier naar school gekomen. Maar is niet erg...ik kom je rond 17:00 uur wel ophalen, nog een keer door de regen ;-)

Maar goed...ik kom hier iet om over het weer te praten. Super lief kaartje heb je gemaakt! :-)

Gerrina zei

Lieve kaart! Enne nat; hoe dan, was ik al opgedroogd van toenet dan? Een douch brengt mijn humeur en lijf weer op de juiste temperatuur...allebei sterkte met de herfst zullen we maat zeggen... Fijn weekend verder!