zondag 27 november 2016

Christmas Spirit Spinner en MEGA ACTIE

Stampin' Up! bestellen 28 november

LET OP! EENMALIGE SUPER BIG SHOT AANBIEDING IN DEZE POST!

En op de workshop maakten we ook deze gave spinner.


Een spinner kaart moet perfect uitgelijnd worden als je dat met 2 cirkel stansen doet. Daarbij is de Magnetische Big Shot Plaat onmisbaar.
Zoals je hieronder ziet. Ik heb de plaat rechtop gefotografeerd!


En hoe mooi is het dat deze morgen met maar liefst 35% korting te koop is.
Als je deze nog niet hebt, geef je dan zelf een Must Have cadeau in je schoen.
Op de workshop was het duidelijk, de dames waren het er allemaal over eens dat ze de magneet plaat op mijn Big Shot echt wel misten. Ik moet dus maar een 2de exemplaar aanschaffen morgen.

Wat??? je hebt nog geen Big Shot? 
Dan gooi ik er speciaal voor jou een extra combi aanbieding tegenaan!
Als je eenmaal een Big Shot hebt, wil je NOOIT meer terug naar je oude stansmachine. 
(sprak ze na haar Cuttlebug) Zo stabiel, zo duurzaam, zo soepel.
Daarom alleen maandag 28 november een Exclusieve UTOPIA deal die je niet kunt weerstaan:

Koop morgen een Big Shot Magnetic Platform EN een Bigshot mét €30 korting 
en ontvang dan ook nog een GRATIS extra Cutting Pad t.w.v. €6,75!!
*Big Shot wordt geleverd veel beter los Platform erbij 
en een extra adapter plaat voor gebruik met onze dunne stansen

En wil je nog eens zien welke andere producten er morgen nog met een mooie korting verkrijgbaar zijn? Klik dan HIER



En nu verder naar die retespannende laatste race.
Kom op MAX!!!! Van 6 naar 22, en weer naar 11 en even op 2... Hahaha, geweldig. 
Ik ga snel weer verder kijken. Ik ben tegenwoordig race fan.

Fijne zondag

Miranda Mols

7 opmerkingen:

GerJanne zei

Leuke kaart met het spinner gedeelte. Ik heb de big shot xl. Nooit meer! Voorlopig houd ik het bij de cuttlebug...;-(

Marjan Küppers zei

Heel gaaf kaartje, die spinnerkaartjes zie je niet zo vaak, maar dit is een erg mooie!
Ik ben juist erg blij met de Big Shot, heb de elektrische, top ding!

Je@net zei

Super gaaf kaartje, Miranda!

Rosina zei

Prachtig is dit spinnerkaartje Judith...en ik embos en stans met de electrische E-bosser....werkt als een tierelier...

groetjes
Rosina

Daphne Coers zei

Das toevallig, ik heb ook afgelopen week ook kaarten gemaakt met zo'n rondje uit een rondje.....zeg maar wat jij ook hebt gedaan.
Je kaart is erg mooi, die kleuren, ik hou ervan.

Aartje zei

Prachtige spinnerkaart. Ziet er super uit.
Groeten, Aartje

Gerrina zei

Gaaf deze spinnerkaart! Maar balen dat je zo ver weg zit en ik weer helemaal volgeplanned zit... Groetjes, Gerrina