woensdag 5 oktober 2016

Ver Important Present

Stampin' Up! bestellen 11 oktober

School is alweer een aantal weken geleden begonnen. Het is zelfs alweer bijna herfstvakantie. Lana gaat eindelijk met plezier naar school iedere dag, nu ze in groep 8 zit. Ze hoort bij de beste van haar klas en dat geeft haar een enorme drive. Die heeft ze overigens van geen vreemde ahum... hihi. Maakt mij niet meer of minder trots hoor. Zolang ze hun best maar doen. Een goede werkhouding is belangrijker dan de beste zijn, vind ikzelf. Dano heeft het nog wat moeilijk. Iedere middag moe en dan wil hij eigenlijk lekker thuis blijven. Maar helaas, dat gaat natuurlijk niet meer zomaar als je 5 jaar bent. Hij heeft niet zoveel zin in dat leergedoe. Maar hij doet toch heel erg zijn best met alle (quote: stomme) taakjes (hoor ik van de juf). Dat doet ie fantastisch. Dat hij dan niet de beste is, dat maakt dan helemaal niet meer uit. En zo blijven we vandaag op het onderwerp school...


 Voor Lana's juf en meester had ik ter afsluiting van Groep 7 een leuk persoonlijk kado gemaakt. Want zeg nou zelf een fles badschuim of een stuk chocola krijgen ze al zo veel. Ik wilde eens iets anders. En dus haalde ik 2 mokken en een zakje mini stroopwafels bij de Hema. De mokken versierde ik met stempels en zwarte en roze Stazon. Allebei met hun eigen naam erop. Inpakken, labeltje eraan en klaar is een persoonlijk kado.
Het viel in ieder geval in de smaak.



En zo zie je hier weer eens een andere kant van "kaartmakende" Miranda.
Ik kan het wel, hahaha ;P Maar soms mis ik de goede werkhouding...

Groetjes
Miranda Mols



2 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een leuke persoonlijke cadeautjes heb je zo gemaakt, Miranda.
Kan me voorstellen dat de juf en meester er blij mee waren!

Daphne Coers zei

Wat zeg je nou?
Kun je met Stazon ook gewoon op mokken stempelen en blijft dat dan zitten??
Hoe doe je dat dan als ik vragen mag?
Wat een super leuk idee is dit zeg, ik hou wel van persoonlijke kadootjes zoals deze.
Enne.....je heb talent!!
;-)