maandag 17 oktober 2016

Say Aaaaaaa....

Stampin' Up! bestellen 21 oktober

Weer een mijlpaal! 
Onze kleine grote man heeft zijn A diploma. 


Hij wilde graag wat uitdelen en dus ging mama aan de slag. 
Natuurlijk is dat niet gebruikelijk, maar hee, als je zoon dat wil en je bent als moeder toch graag creatief bezig, dan doe je dat toch maar. 


Een chocolaatje in een leuke verpakking voor alle moeders waar ik de afgelopen maanden mee bij zwemles langs de kant zat. Onder het chocolaatje staat nog "Hoera,"


En een leuke traktatie voor de kinderen. Zowel die waar Dano iedere week mee zwom, als de kinderen die hun diploma gingen halen. 
Een puntzakje met daarin blauwe snoepjes (water) en 2 snoepvissen. Daaraan een tag met de letter A en een banner met daarop de tekst "Als een vis in het water" 
Hieronder zie je het zakje, alleen zaten de banners er toen nog niet op.


Ik wist alleen niet dat er tegelijk ook 3 kinderen voor hun B gingen, dus die gaf Dano ook maar een A. Uiteraard met mijn eigen stempel achterop de tags, je weet tenslotte nooit of je nog meer creatieve ouders ontmoet. Na afloop was Dano heel trots op zijn diploma. Zijn medaille gaat overal mee naar toe. Hij gaat niet voor B. Hij is er echt helemaal klaar mee. Ik vroeg hem wat we dan nu voortaan op vrijdag gingen doen samen. hij zei: "weet ik niet, maar nooit meer naar zwemles" Dat is duidelijk.

Voor mij is het vandaag langzaaMaandag (lees: langzaam-aan-dag)
Ik ga een paar kleine dingetjes doen en dan ga ik lekker creatief zitten zijn. Dat heb ik mezelf beloofd vandaag. Heb het hele weekend alles schoongemaakt, zelfs de auto, en de was gedaan, (alles met heerlijke hulp van mijn dochter die een zakcentje wilde verdienen) dus nu ben ik klaar. Zalig. 

Fijne maandag!

Miranda Mols



6 opmerkingen:

Je@net zei

Gefeliciteerd, Dano!
En wat een super leuke traktaties heb je voor de moeders en de kinderen gemaakt, Miranda. Top!

Marlieke zei

Helemaal leuk dit! Heerlijk dat dat diploma nu in the pocket is!

GerJanne zei

Ah wat goed van Dano! Natuurlijk is hij trots. En jij ook. De traktaties zijn weer helemaal leuk. Enig met die vissen!
Ik wens je een creatief dagje. Heerlijk is dat als je verder in huis even niks hoeft. Geniet ervan!
GerJanne

Gerrina zei

Wat een gave dingen! En wat een werk...Gefeliciteerd met z'n A! De dochter hier moest minimaal B en wou toen zelf nog C... Maar je bent wel blij als het "klaar"is...
Hier een drukke dag; eerst verder potsen, dan een nieuwe PC installeren en gebruiksklaar maken en dan als een speer wat werk doen en vanavond nog studeren...beetje te vol denk ik... Grietjes, Gerrina

Aartje zei

Heerlijk als je een punt achter de zwemles kan zetten. Hier kwam er daarna voetbal voor in de plaats : (
Leuk dat hij het afscheid en het slagen voor zijn diploma wilde vieren met iedereen. Het ziet er fantastisch uit.
Groeten, Aartje

Daphne Coers zei

Wat ben je toch creatief in het bedenken van lieve, kleine, leuke kadootjes.
Deze zijn ook weer zo mooi en heel toepasselijk.
En hey......als je zoiets krijgt zeg je niks over het feit dat je eigenlijk je B haalt......toch?!!
Dano heeft groot gelijk, als hij echt niet wil zwemmen, ga je gewoon niet!!
Ze zeggen dat het "veiliger" is, dat hele B (en het liefst ook nog C) gebeuren, maar ik vind dat grote onzin.....hij kan zwemmen, heeft zijn diploma, punt uit!