maandag 3 oktober 2016

Pink for BreastCancer Awareness

Stampin' Up! bestellen 11 oktober

Oktober is borstkankermaand. 
2 dierbare collega's kampten met kanker dit jaar. 1 ervan had borstkanker. Ze heeft pas haar laatste behandeling achter de rug.  En zo waren er meer demo's die het hadden of hebben overwonnen. Om aandacht op deze vreselijke ziekte te vestigen en vanwege borstkankermaand hebben een heleboel demo's van over de hele wereld vandaag meegedaan aan een Pink bloghop. Iedereen maakte een roze creatie.
Ik deed niet mee. Ik heb nou eenmaal een hekel aan bloghops. Maar dat wil niet zeggen dat ik er niet aan denk. En daarom plaats ik vandaag zelf ook een roze kaartje. 

Nieuwsgierig naar de Pink bloghop? Vol roze inspiratie...
 Hier is het adres van collega JannekeVeel plezier

En wil je echt wat doen? Koop dan net als ik de Pink Ribbon armband voor €9,99.
€4,26 gaat er naar borstkankeronderzoek. Te koop bij o.a.: Bruna, C&A, D.I.O. Drogist, Esprit, Hunkemöller, Promiss, Shoeby
Nieuw! De Pink Ribbon Armband 2016

Groetjes

Miranda Mols

3 opmerkingen:

Renate zei

Mooi gebaar, dat er op deze manier toch even bij stil staat. Zelf ben ik ook niet zo'n fan van bloghops.
Je hebt er een super leuk kaartje van gemaakt.
Zie ik daar nu een paar schaduwlijntjes? Volgens mij heb je weer lekker zitten oefenen met je Chameleon pens.

-xies- Renate.

Aartje zei

Wat een lieve kaart, lief dat jij op je eigen manier aandacht vraagt voor de borstkankermaand.
Groeten, Aartje

Rosina zei

Heel mooi dit kaartje Miranda....zeker met die mooie achterliggende gedachten...

groetjes Rosina