vrijdag 21 oktober 2016

Pining for You

Stampin' Up! bestellen 3 november

Onze Flash van 10 maanden oud liep vanochtend niet meer.
Dat was even schrikken. Daarna zagen we dat het aan zijn achterpoot lag. Naar buiten gedragen, maar niks. Geen behoefte, geen stapje, niets. We besloten om te wachten, misschien iets verrekt of zo en opstartproblemen. Helaas werd het er niet beter op en ging ik vanmiddag met hem naar de dierenarts. Na uitgebreid onderzoek en 3 röntgenfoto's later...blijkt dat hij waarschijnlijk een gescheurde kruisband heeft.
Niet zo'n leuk nieuws voor een jonge hond. Nee, ook niet voor je portemonnee, maar dat herstelt vast net zo goed als zijn poot na een operatie. Een Orthopeed gaat er nu naar kijken en dan weten we het zeker. Buikpijn heb ik ervan, kan ik je vertellen.
 Daarom vandaag een bijpassende kaart. 


Deze stuurde ik naar een collega die een operatie aan haar voet had ondergaan. Een lekker gezond stukje fruit in gezellige kleurtjes.

Bij ons begon vandaag de vakantie, dus we gaan even genieten.

Fijn weekend! (Fijne vakantie!)

Miranda Mols

3 opmerkingen:

GerJanne zei

Ah wat sneu voor Flash! Kan me voorstellen dat je er slecht van slaapt.
Je kaartje is erg leuk.
Geniet toch van de vakantie!
GerJanne

Marjan Küppers zei

Geen fruitmand, maar een fruitkaart, superleuk! En echt niet fijn voor jullie hond! Van die portemonnee weet ik alles :( maar je hebt het voor ze over. Hoop dat hij snel herstelt!

Margot zei

Ojee, wat sneu voor Flash! Te wild gedaan?

Je kaart is super, ik val voor de kleurencombi, echt gaaf!