zondag 2 oktober 2016

Nieuwe Workshop!

Stampin' Up! bestellen 11 oktober

Op mijn vorige workshop deden we een leuke techniek. Watercolor met heat embossing. Of moet ik zeggen heat embossing met watercolor? Hoe dan ook een gezellige avond. 
Donderdag 13 oktober geef ik deze workshop NOG een keer. Alleen nu in kerstsferen. Dus met andere stempels, andere kleuren en andere mensen. En we maken ook nog een spinnerkaart. Heb je niets te doen? Kom dan ook gezellig mee doen, er zijn nog enkele plekjes vrij. Meer info HIER 


CAS on Sunday: heat embossing

Lekker vrolijk zo, mijn favoriete regenboogkleuren!

Groetjes
Miranda Mols

5 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een leuke kaart in deze vrolijke kleurtjes, Miranda!

GerJanne zei

Leuke kleuren, word ik vrolijk van..
GerJanne

Aartje zei

Hier wordt je toch meteen vrolijk van. Veel plezier met de workshop.
Groeten, Aartje

Janneke de Jong zei

wat een vrolijke kaart Miranda ;o)
Leuk dat je meedoet bij CAS on Sunday!

Daphne Coers zei

Hele leuke kaart, wat een spetterende kleuren.