woensdag 26 oktober 2016

Hoeraaaa, Lana 11 jaar.

 Stampin' Up! bestellen 1 november.

Vandaag is onze Lana jarig. Alweer 11 jaar.
Ik hoop zo dat de postbode nog heel veel kaarten gaat brengen vandaag. Ik dacht dat ik een leuke prijs uitloofde voor het sturen van bergen kaartjes! Wie wil die prijs nou niet dacht ik. Maar tot nu toe waren het er maar 6. Ze hoopt nu op vandaag. 
Maar dat mag de pret niet drukken. Afgelopen weken zijn we druk bezig geweest met traktaties voor school. Ik wilde wat simpels en makkelijks, niet te veel werk. Maar ik wilde zeker wel moeite doen. En daarom dacht ik aan een idee dat ik begin dit jaar bij Marlieke zag en pas bij Daphne. Sleutelhangers met naam. Leuk, persoonlijk en een blijvende herinnering. Dat, samen met een leuke tag, zodat er toch Stampin' Up! aan te pas kwam en een lekker zakje chips. Ik vind dat persoonlijk heel gezond. Een mens heeft af en toe wat vet en zout nodig, zeker met deze kou. Grinnik.

Lana wilde toch nog graag dat ik erbij was op school. En eigenlijk wilde ik dat ook wel. Maar op vrijdag heb ik Dano natuurlijk thuis. Dus ging ik 's ochtends al mee en vroegen we de juf of we al mochten uitdelen. Zo kon Harald nog even bij Dano blijven en wat later gaan werken. En het mocht. Dus we zongen om 9.45 uur luidkeels een heleboel verjaardagsliedjes:


Wat een lol.
Daarna stilte, niemand mag kijken.


Op elk tafeltje de juiste sleutelhanger...


En als ze dan mogen kijken... is het eerst even stil...
Tot een van de kinderen zegt, kijk mijn naam. En dan is er een hoop geroezemoes in de klas. Nu zien ze het. En wat krijgen we leuke reacties. De juffen vonden het ook geweldig. Bij de ene juf ging die aan de autosleutel, bij de ander aan het slot voor het kluisje bij sporten. Dan weet je dat je weer punten gescoord hebt. Lana vond het geweldig.

up-close een traktatie:


Hier zie je 2 van de gemaakte sleutelhangers 


En hier allemaal. Deze foto is 's avonds gemaakt. 
Ik was helaas vergeten bij daglicht een foto te maken.


Ach, je snapt het idee.

Proficiat lieve Lana! 
Weer een mijlpaal verder. Volgend jaar geen traktaties meer. 
Wat wordt je groot.

Groetjes
Miranda Mols




6 opmerkingen:

Dora zei

Gefeliciteerd met je dochter. Mooie traktatie, leuk gemaakt en bijzonder om op zoiets te trakteren. Sleutelhanger. Gaaf.

Marjan Küppers zei

Van harte met Lana! Mooie traktaties met leuk cadeautje!

Margot zei

Gefeliciteerd met je dochter en wat een superleuke traktatie!

Gerrina zei

Voor Lana: Gefeliciteerd!!
En jij natuurlijk ook!
Wat een super traktatie heb je gemaakt; wat een werk, maar zo gaaf! Groetjes, Gerrina

Daphne Coers zei

Wowwwww, leuk!!
Dat maakt het bloggen nou zo leuk, ideeën opdoen bij elkaar!!
Je hebt er wel werk van gemaakt zeg, veeeeeeeel.

Leuk ook dat Lana heeft geholpen, dat maakt het nog meer haar traktatie.

Ik heb naar geen kaart gestuurd, sorry.....het is hier een beetje een gekkenhuis (teveel drukte om me heen)
Heeft ze er nog veel gekregen vandaag?


bladsteenschaar zei

Hieperdepiep Hoera x 11!