donderdag 13 oktober 2016

Glitter Tree

Stampin' Up! bestellen 21 oktober

Spannend, vanavond een workshop. Zo meteen de garage klaar maken.
Alles klaar zetten en dan is het alleen nog wachten op de gasten. Ik heb vanwege mijn jubileum wat extra's uit de kast getrokken. Ben benieuwd wat ze ervan vinden. De rest van de dag kan ik dus nog lekker wat knutselen. Ik ben namelijk met meerdere projecten tegelijk bezig en ze zijn allemaal even leuk. Morgen heb ik, als onderdeel van mijn nieuwe eigen verzonnen reclamecampagne (Ontdek Stampin Utopia), afscheidstraktaties gemaakt voor ouders en kinderen. Want morgen is Dano's allerlaatste zwemles. Iets kleins, maar wel heel leuk. En ik ga proberen om dat ook te doen voor de 5 kinderen die zaterdag samen met Dano afzwemmen.

Maar voor vandaag dus een kerstkaart. Het is weer donderdag.


Lekker met watercolor gekliederd en ook een beetje glimmer papier gebruikt. Dat zie je waarschijnlijk niet zo goed... Maar in de gaten in de boom zitten kerstballen met glinsters.

Fijne dag!

Miranda Mols 





9 opmerkingen:

Marijke zei

Een mooie CAS kaart. Inderdaad altijd leuk vind ik om wat glimmens te gebruiken voor een kerstkaart! De ballen doen het goed. Bedankt dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

trijntje zei

je kaart is erg mooi Miranda. Leuke stempel en erg mooi zo in het hoekje. Leuke groene kleur. Cas kan erg leuk zijn. groeten Trijntje

Daphne Coers zei

Wat een mooie boom (stempel?)
Leuk detail, die glitter ballen.

Margreet zei

Wat een gaaf kaartje!
xxx Margreet

!neke zei

Heel mooi !
Succes vanavond !

Suzan zei

Prachtig kerstkaartje Miranda!!
Groetjes Suzan

Rosina zei

Schitterend dit kerstkaartje Miranda...heel mooi gestempeld die kerstboom...

groetjes Rosina

Je@net zei

Leuk die glimmertjes in de kerstboom, Miranda!

Stella zei

Beetje bling en glam doen het altijd goed op een kerstkaart:). Ik vind je boompje gaaf; echt een supermooie CAS kerstkaart!