zondag 9 oktober 2016

Dots For Days

Stampin' Up! bestellen 11 oktober

Gisteren was het alweer 4! jaar geleden dat Stampin' Up! eindelijk naar Nederland  kwam!
Dat betekend dat ik gisteren mijn 4de jubileum vierde. Ik ben er al sinds dag 1 bij. En wat ben ik trots. Trots op mijn teammaatjes. Ik heb een fantastisch team en ben zo dankbaar dat ze bij mij zijn ingestapt. Keiharde werkers zijn het en ze verdienen alles waar ze tot nu toe hard voor gewerkt hebben. En dankbaar ben ik ook voor mijn klanten. Zo blij dat jullie enorm genieten van Stampin' Up! producten en mij een goede verkoop gunnen. Een mooi gevoel! Ik voel me net als Max Verstappen (F1 2de plek vandaag) Dit jaar mag ik voor de 4de keer achtereen 3 podiumplekken pakken. En dan te bedenken dat ik helemaal geen demonstratrice wilde worden! Ik ben mijn upline Tanja nog elke dag dankbaar dat ze me een heel klein beetje gepusht heeft. Gewoon proberen, het kost je alleen een feestpakket, zei ze. En dan vergeet ik bijna nog mijn demo collega's. Ik heb een aantal vriendinnen voor het leven gemaakt. Onbetaalbaar! Dus ik zeg proost! In december ga ik, zoals ieder jaar, weer wat leuks verzinnen om jullie te bedanken voor het afgelopen jaar.

 

Deze kaart is wel toepasselijk...Want ik ben echt HAPPY! Daarom vandaag maar weer eens naar de Griek, want we hebben weer een reden om te vieren! Lekker....

HLS: Dies

Ik haalde mijn letters en mijn DSP maar weer eens uit en maakte er dit schatje mee. 
Gisteravond ben ik weer lekker bezig geweest. Met de kaarten die we gaan maken tijdens mijn workshop as donderdag. Ik heb nog 1 plek over! Kom jij?

Nog even iets anders. Mijn dochter Lana, ze is 26 oktober jarig. En ze wil weer bedolven worden onder de zelfgemaakte verjaardagskaarten. Ze vind dat zo prachtig. Daarom geef ik een leuke prijs weg. 
Stuur jouw kaart uiterlijk 25 oktober op. 
Lana kiest zelf de winnaar. Doe je mee?

Groetjes 
Miranda Mols




8 opmerkingen:

Daphne Coers zei

Gefeliciteerd!
Je bent er inderdaad altijd heel erg druk mee, maar als je achter je verkoop product kan staan dan kun je met liefde verkopen!
En je kaart......gaaf!!!!!

Carmen zei

Gefeliciteerd met je jubileum Miranda! Onze wegen kruisten elkaar iets korter dan vier jaar geleden bij een van de Stampin' Up! evenementen. Je bent een super toffe collega en vriendin geworden. Ik hoop dat we nog heel lang collega's blijven!

Gerrina zei

Gefeliciteerd met 4 jaar SU! Ik weet nog hoe je heel voorzichtig begon en hoe lang het allemaal duurde :) gaaf dat het totaal niet tegengevallen is en je er zoveel plezier en genoegen uit haalt! Fijn weekend verder!

Je@net zei

Gefeliciteerd met dit jubileum, Miranda.
En mij heb je inmiddels ook aangestoken. Haha...kwam doordat ik op jouw site destijds een catalogus van SU won :o)
Leuke kaart trouwens en ook de andere projectjes zien er super gaaf (en lekker) uit!

Paper Therapy Ponderings zei

great card,
thanks for joining us at Happy Little Stampers Anything Goes Dies challenge
Barb Housner (DT)

laurie zei

I love your happy card! Great design. Thanks for joining us at Happy Little Stampers!

Margot zei

Alweer vier jaar! De tijd vliegt, gefeliciteerd!

Julie B zei

Love the bold pink diecut happy against the spotty DP background.
Thanks for sharing at HLS. :)