woensdag 28 september 2016

Stampin' Up! WCMD Actie!

Stampin Up! bestellen 1 oktober

World Card Making Day moet gevierd worden!
Daarom veel must have basisproducten met 25% korting op 1 oktober. 
En ook nog de Design Papier actie, alleen in oktober (exclusief bij mij) €10 (13,75) per pak!! Mijn nieuwsbrief komt morgen!

De Lift Challenge had een bijzondere liftkaart. Wat hebben sommige mensen toch een creatieve ideeën. Ik kom er vaak niet op. Daarom doe ik graag mee met een challenge. Zeker omdat ik alweer eens geblokkeerd ben op creatief gebied. Gelukkig komt het koelere weer eraan en krijg ik weer zin om lekker vaak op zolder te kruipen. Vanavond voer ik na 12 weken mijn eigen knutselavond weer in. Nadat ik de jongste om 19.00 uur in bed heb gelegd, mag ik knutselen tot 22.00 uur. Zalig. Ik verheug me er alvast op.


Sinds kort maak ik geen kaarten meer zonder binnenkant. Het geeft toch net dat extra.
Doe jij de binnenkant?


Groetjes

Miranda Mols

10 opmerkingen:

Je@net zei

Leuke kaart, Miranda.
En inderdaad, die mooie binnenkant maakt het helemaal af!

Marjan Küppers zei

Mooi Miranda, de prima lift en de binnenkant maken het een heel gaaf kaartje! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge.

Marjan Küppers zei

Vergeet je hem niet te linken bij ons? Ik zie deze niet staan.

Renate zei

Super leuk gelift. Het lijkt me wel een heel gefriemel om al die stukjes er weer terug in te leggen.
Geniet van je freubelavondje, het resultaat zullen we vast wel zien binnenkort.

-xies- Renate.

An Smets zei

Mooi kaartje, Ik Ben benieuwt wat je gemaakt hebt tijdens je knutselavond
Groetjes
An

Dora zei

Een mooie lift gemaakt.

GerJanne zei

Wat een mooi lift! Dicht bij het origineel! EN nee, ik doe de binnenkant bijna nooit...
GerJanne

Sieneke zei

Mooi kaartje. Mooi effect met het gestanste gedeelte te laten zitten.

Gerrina zei

Heel mooi subtiel!!
Enne die binnenkant...net hoe ik me voel of waar de kaart om vraagt :) Fijn weekend!

Cornelie zei

Ja liften is handig als je even vast zit, doe je weer nieuwe ideetjes op. Leuke lift, en tof dat je het bloemetje aan de binnenkant terug laat komen.
Leuk dat je weer mee doet Miranda!