vrijdag 30 september 2016

Snowglobe?

Stampin' Up! bestellen 1 oktober

Let op alle acties voor morgen op World Card Making Day!!
Lees vandaag de nieuwsbrief.

Onze Dano kreeg vandaag groen licht om op te gaan voor zwemdiploma A. Hoera!
Een jaar lang gingen we op vrijdagochtend naar Hommelheide in Susteren, 20 minuten van huis af. Iedere vrijdagochtend namen we oud brood mee voor de dieren van het kleine kinderboerderijtje aldaar. Als de schapen, geiten, eenden en kippen ons zien komen dan wordt er druk gemekkert, geblaat, gekwekt, getokt. Al dat komt vast meer omdat ik al van ver rammel met de zak brood...  Dieren voeren blijft leuk. Na zwemles bleven we nog altijd even hangen in de speeltuin. Eigenlijk ga ik dat wel missen, want wat gaan we nu op onze vrije vrijdag doen? Ach, we vinden vast wel wat nieuws. Genoeg speeltuinen in de buurt. Moet nog even genieten van ons laatste jaar samen zijn op vrijdag. Nu nog de enige dag in de week dat ik lekker niks doe en dat is toch genieten!


De Challenge bij DCL was zo leuk! Maar ik kwam niet op een origineel idee. 
Ik wilde niet alweer een cirkel of alweer een vierkant. Toen zag ik bij M@rjan de schattige olifant die zeephartjes blies. En zo kwam ik op het idee om de kerstbal van dit schattige muisje om te toveren tot een schudkerstbol! Ik heb een heleboel ieniemienie cirkeltjes geponst, want ik kon geen sneeuw vinden in de winkel. Wie wil er ook al sneeuw kopen in deze tijd van het jaar... Maar goed, ik maakte dus lekker mijn eigen sneeuw. Ik ben heel blij met het resultaat. Nu nog bedenken naar wie ik deze ga sturen?

Groetjes en fijn weekend

Miranda Mols



9 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een super gaaf idee. Leuk uitgewerkt ook, Miranda!

Marjan Küppers zei

ZO schattig is jouw kaartje!! Leuk dat je meedoet met DCL, Miranda!

Sieneke zei

Wat een leuk idee zo'n klein stukje als schudkaart.

GerJanne zei

Wat een tof idee! Echt superorigineel!
En wat lekker dat je zo genoten hebt van de vrije vrijdag met Dano. Ook wel weer fijn dat hij straks zijn zwemdiploma heeft. Samen zwemmen op de vrijdagmiddag?
Groetjes,
GerJanne

Dora zei

Mooie kaart.

Margot zei

Geweldig kaartje! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

Rosina zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Rosina zei

Heel leuk dit kaartje Miranda...heel leuk stempeltje erop...en zeker dat kleine schud kerstballetje is super gaaf...

groetjes Rosina

Gerrina zei

Zo lief deze hele kaart! En wat gaaf die mini-sneeuw! Groetjes, Gerrina