maandag 26 september 2016

Mr & Mr

 Stampin' Up! bestellen 1 oktober

Een bijzondere gebeurtenis, een huwelijk. En deze keer geen huwelijk tussen een man en een vrouw... Nee, een huwelijk tussen 2 mannen deze keer. Hoewel dat al mogelijk is sinds 2001, dat is alweer 15 jaar! Blijf ik dit extra bijzonder vinden. Mooi dat het mogelijk is. Er werd me gevraagd een kaartje te maken en ik wilde zelf ook een kaartje sturen. 

Ik vond de egeltjes wel heel geschikt. Dus maakte ik 2 kaarten, zodat de gever kon kiezen. Deze maakte ik helemaal af met een binnenkant en een envelop. 


Dit is mijn kaartje...


Met bijpassende envelop. 
En ook hier is de binnenkant versiert.



Hier een foto van dit bijzondere huwelijk..


Wat hadden ze een heerlijke dag samen. 

7 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een leuke kaarten heb je gemaakt, Miranda. Ben helemaal weg van de kaart met de stropdassen. Zo super gaaf!

bladsteenschaar zei

Die van de stropdassen vind ik ook geweldig!

Marjan Küppers zei

Erg leuk dat je dat doen mocht, ook ik vind je stropdassenkaart supergaaf! En wat een leuke foto van de schoenen van de heren!

dianalaugs zei

Supergaaf! Kaartjes en het huwelijk ��
Veel geluk voor de heren!!

Dora zei

Leuke kaarten gemaakt.

Rosina zei

Heel mooi deze kaartje Miranda...ziet er heel romantisch uit ..en dan ook de binnenkant zooooo mooi gemaakt...


groetjes Rosina

GerJanne zei

Wauw, wat een gave kaartjes, maar die van jou, met de stropdasjes is echt onwijs leuk!!
Groetjes,
GerJanne