vrijdag 9 september 2016

Kites At The Beach

Stampin' Up! bestellen 14 september.

Maandag kwamen we terug van onze familievakantie in Griekenland.
Het was geen geweldige vakantie, maar we hebben er samen in ieder geval wat leuks van gemaakt. Quality time met zijn 4tjes was echt heerlijk. Samen ontbijten, lunchen, dineren, zwemmen, ijsjes eten en 's avonds met zijn allen op onze iPads. De kinderen gedroegen zich voorbeeldig. Het eten was vreselijk, 6 van de 10 dagen zijn we gaan uit eten. De regels bij het aquapark waren vreselijk streng, dat hadden we nog niet eerder meegemaakt. De zwembaden letterlijk groen, hoewel dat in de loop van de week (nadat velen al huiswaarts trokken) langzaam verbeterde. De service en de mensen waren trouwens top! Als je de kinderen vraagt wat ze het leukst vonden van de vakantie... "de reis terug" Dan lijkt het antwoord misschien een beetje vreemd... maar heerlijk om thuis weer extra te waarderen. Voor ons gold hetzelfde. 


CASology: Beach


Daarom nog even een kaartje in vakantiestijl. Het strand was niet geweldig, misschien 1 meter en vol stenen. Maar we hebben genoten van een geweldig mooie, rustige zee. Na de rij stenen, alleen nog maar zand in de zee. Honderden visjes zwommen om je voeten en je kon ze gewoon zien. We konden wel zeker 50 tot 100 meter de zee in voordat we niet meer konden staan. De kinderen hebben gedoken en gesnorkeld en de ene oe na de andere volgde. Hoe dieper we gingen hoe groter en mooier de visjes werden. 

De vakantie zit er weer op. Gelukkig het heerlijke weer nog niet. Dus ik geniet nog even wat verder. Ik moet echt weer opstarten. De vakantie is nog niet helemaal uit mijn lijf. En eigenlijk wil ik hem dit jaar niet kwijt...hihi.

Groetjes
Miranda Mols



6 opmerkingen:

Marlieke zei

Dit is nou echt weer een heel leuk kaartje! Lekker zomers, precies zoals het weer ook is. Nu heb ik ook zin om vliegers te gaan stempelen :-)

Gerrina zei

Een heerlijke kaart! Krijg er gelijk weer vakantie/zomers-gevoel bij! Fijn weekend!

Daphne Coers zei

Dat klinkt inderdaad niet zo heel erg leuk, bah!!
Gelukkig heeft het je wel inspiratie gegeven, boor een zeer zomers kaartje, deze is echt heel erg leuk.

GerJanne zei

Hey Miranda,
Altijd jammer als er dingen tegen vallen. Wat het eten betreft neem ik je niet al te serieus hoor, want volgens mij ben je geen makkelijke eter, je eerder blogberichtje in herinnering......
Maar een groen zwembad en een keienstrand, mwah...
Je kaart is wel ontzettend leuk!
En ik zou zeggen, hou het vakantie gevoel vast, dat ben ik echt elk jaar van plan, het is me nog niet gelukt. Maar je moet je dromen houden, toch?
Ciao,
GerJanne

Judy1223 zei

I love the background on this amazing card! The colors are fabulous! Thanks for joining in the fun at CASology!

Margot zei

Deze is gaaf zeg, heb ik helemaal gemist!