vrijdag 16 september 2016

I Pick You

Stampin' Up! bestellen 21 september

Wat een zalige dag vandaag. 24 graden. Toch nog warm, maar zo lekker koel tegelijk. Zalig. Dat klimaat wilde ik best heel jaar rond. Mijn man was vandaag naar Zandvoort. Uitgenodigd voor een Porsche dag. Ik beloofde de kinderen te gaan uiteten omdat papa zijn kookkunsten vandaag niet kon tonen. En toen zijn we helemaal voor niets naar onze favoriete cafetaria gereden. Die bleek tot 20 september gesloten. Geen biefstuk, boehoehoe. Maar dat terzijde. De heenweg leek eeuwig te duren. Had weer een goede chauffeur voor me en ik kon nergens inhalen. Ja, oud en grijs...rest my case. Veldweg waar je 60 mag, 40... De bocht om duurde een eeuwigheid. Een brug, stort die in of zo.... 20 km per uur. O, ze was smal. Een stilstaande auto aan haar kant en tegemoetkomend verkeer waar je met gemak een vrachtwagen tussendoor rijdt en nog een half uur over hebt voordat de tegemoetkomende auto voorbij komt ook nog, en zij stond stil. Ok, ik heb dus weinig geduld. Na 5 kilometer was ik er zo klaar mee. Dus ben ik haar daar vol gas voorbij gereden. Ok, zucht...adem in adem uit. Ik pleit voor een 5 jaarlijkse rijtest voor IEDEREEN! Vanochtend op weg naar zwemles had ik ook weer zoiets handigs voor me zitten. Minstens 6x sloegen we ergens af en niet 1x vond die gast zijn knipperlicht. 50 in de 30km zone en dan ook nog geen voorrang aan rechts verlenen. Gelukkig schrok de vrouw die van rechts kwam, anders was het boem. Wat zijn er veel horken in het verkeer. Iedere dag kom je ze tegen. Oké ik stop met klagen. We gaan naar mijn kaartje. Dat klinkt als muziek in mijn oren. Dat maakt me weer kalm.

CAS(E) this Sketch: 

Ik zoek iedere keer plaatjes uit, zodat ik kan kleuren. Ik raak verslaafd aan mijn Chameleon Markers. Zo ontspannend!

Fijn weekend en let op in het verkeer!

Miranda Mols

6 opmerkingen:

Daphne Coers zei

Helemaal leuk doe kaart!!
Blijf jij maar lekker kleuren, (hihi, wat een opgewonden standje ben je af en toe), word je vast heel rustig van!!
;-)

Dora zei

prachtige kaart! hahaha....Als je veel op de weg zit dan zie je heleboel dingen en maak je veel mee.
Hopelijk heb je nog heerlijk ergens anders kunnen eten met je kinderen.

Michelle zei

What a fun card! Thanks for joining us at CAS(E) This Sketch!

Renate zei

Of ik je gitaar heb gezien?... Check, Ik heb 'm gezien.
Je begint het al aardig onder de knie te krijgen, met de Chameleon markers.
hihihii, wel komisch, dat je je zó kan irriteren aan je medeweggebruikers. Soms wordt je geduld zo op de proef gezet. Maar dan heb je toch nog je Chameleon markers, en daar kun je lekker mee ontspannen.

-xies- Renate.

Gerrina zei

Wat een gave tekst en die gitaar is mooi en past zo goed!
Zie zelf in de auto en op de fiets zeer velen in het verkeer waarvan ik denk dat ze terug op rijles of zelfs theorieles moeten :) Het blijft oppassen geblazen... Fijn weekend verder!

Leigh Penner zei

Oh, this is so fun! Great take on the sketch!