donderdag 22 september 2016

Bringing Christmas Gifts

Stampin' Up! bestellen 1 oktober

Ja hoor, alweer gekleurd. Verveel ik jullie al... 
Vast niet. Ik heb nu 1 van de 3 muisjes genomen. Zo krijg je weer een heel andere stempel en uiterlijk op je kaart. Samen met een achtergrondje uit Ghoulish Grunge werd dit weer een prachtig kerstkaartje. Ik hoor van veel mensen dat de zin om kerstkaarten te maken er nog steeds niet is... Maar echt, Kerst is nog maar 96 dagen ver weg! Dus over 3 maanden moeten al die kaarten verstuurd zijn.
Ik zeg daarom: "sjeng aon de geng"


Hoeveel kerstkaarten heb jij al af? ik inmiddels zo'n 20 denk ik...
Toch eens even tellen...

Groetjes
Miranda Mols

15 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een lieve kerstkaart Miranda. Mooi zoals je de achtergrond bewerkt hebt, geeft er net iets extra's aan vind ik. En zo weinig dagen nog maar....?
Lieve groetjes Miranda

Rimmie zei

Helemaal leuk dit kaartje! Deze afbeelding heeft gewoon niets meer nodig!
Gezellig dat je meedoet met de wekelijkse kerstkaart bij 52WTC!

Groetjes

Rimmie
DT 52WTC

marian zei

Een schattig kerstkaartje.
Groetjes van Marian.

Margot zei

Leuk!!! Ik heb 1 kerstkaart af en die heb ik al in januari gemaakt...... ;)

anneke's creaties zei

wat een lief kerstkaartje
ja echt suuuuuuper met dat muisje

groetjes anneke

Diny zei

Wat een prachtige kaart Miranda!
Groetjes Diny

Dora zei

Mooie kaart.

Daphne Coers zei

Alweer zo'n veelzijdig kaartje!
Ik vind hem nl ook erg leuk als verjaardagskaart, als uitnodiging of als beterschapskaart.
Leuke stempel is dit eigenlijk.
Groetjes, Daphne

Suzan zei

Prachtige kerstkaart Miranda!
Groetjes Suzan

Je@net zei

Wat een lieverd! Vind het een leuk kaartje geworden, Miranda!

Colien zei

Wat een leuke kaart, grappig dat muisje, mooie achtergrond! En gezellig dat je meedoet met onze wekelijkse challenge bij 52 Weeks to Christmas, dankjewel!
grtz. Colien (DT 52WTC)

GerJanne zei

Heel leuk kaartje, schattig!
Geen idee hoeveel kerstkaarten ik af heb. Ook zo'n 20 denk ik...dus dan mag ik inderdaad wel aan de gang!
Groetjes,
GerJanne

Rosina zei

Heel mooi dit kerstkaartje Miranda...leuk gedaan!!

groetjes Rosina

Margo zei

Wat een dotje Miranda !
Groetjes
Margo

Marjan Küppers zei

Zo cute deze kaart!! Ik zit op 33, maar maak ook series, dat schiet lekker op.