woensdag 14 september 2016

Balloon Dog

Stampin' Up! Bestellen 21 september

Zalig dat nagenieten van de zomer. Jammer dat de kinderen naar school moeten.
Maar toch ook blij als de hitte vrijdag verdwijnt, dan kan ik weer eens mijn ritme terug vinden misschien. Ik heb het moeilijk hoor! De zolder roept, maar buiten roept eigenlijk harder... Dus weinig geknutsel. Maar wie zal dat nu niet hebben! Normaal vliegen rond dit jaargetijde de kerstkaarten om je oren, maar het blijft nog heel rustig...

CAS-ology: Bark

Dit kaartje maakte ik een tijdje geleden al. Ik had mijn Chameleons nog maar net toen ik deze Bella kleurde. Ik heb het idee dat ik steeds beter wordt, het is toch even zoeken hoe je ze het fijnst gebruikt. Ik heb inmiddels een 52 super set. Want 22 kleuren is niet keuze genoeg, haha. Eerst die temperatuur maar eens omlaag. Dan hebben we weer tijd genoeg om beter te worden. Nou ja hebben, maken.

Groetjes
Miranda Mols





8 opmerkingen:

Kim's CreaLife zei

Wat een lief kaartje, schattig hondje. Ik vind de nazomer ook heerlijk..maar iets minder warm had ik niet erg gevonden.

Groetjes Kim

Je@net zei

Wat een super schattig kaartje, Miranda!

Renate zei

Morgen ga ik er ook aan geloven... Morgen ga ik ook een afdrukje kleuren met mijn Chameleon markers. Eigenlijk zat dat al in de planning voor gisteren, maar het was net een sauna op mijn hobbykamer. Ik ben heel erg benieuwd hoe het me af gaat. Het resultaat zal ik je zeker laten zien.
Dit ziet er ook niet slecht uit hoor. Het afdrukje dat je me gisteren stuurde heeft al net wat meer kleurverloop, dus er zit wel degelijk vooruitgang in.

-xies- Renate.

Rosina zei

heel lief dit kaartje Miranda, zo een schattig stempeltje erop...

groetjes Rosina

Dora zei

Super leuke kaart.

Gerrina zei

Gave kaart! (een lieffie) en die keuze blijft hier ook moeilijk, al gaat het werk en studeren door ... Maar buiten studeren is wel heel prettig! Mag van mij nog weken 20-25 graden blijven; iedereen blij en je kan gewoon werken :) Groetjes, Gerrina

Jen W. zei

Aww! Your little pooch is so sweet and I love the balloons floating around him! Thanks for playing along with CASology this week!

Judy1223 zei

What a sweet dog image and your coloring is fab! Cute balloons, too...so festive! Thanks for joining us at CASology!