maandag 15 augustus 2016

Wacht Out! This Just Stinks!

Stampin' Up! bestellen 16 augustus

Sjonge, hou je vast... want dit wordt zo'n post... Ik waarschuw alvast voordat ik mailtjes krijg dat je gestikt ben in je koffie of een koekje... 
*Tijdens het lezen van deze post dus even niet eten of drinken*

Margriet had mijn drol gezien en lag in een deuk... ik poste hem eerder op mijn teampagina voor een beetje humor. Zo raakte ze geïnspireerd voor deze kaart.
Ik leg het even uit...in gezelligggg Brabant gaan ze moppen, dat betekent poepen. Ik dacht ik vraag het Margriet effies (ik snapte namelijk de link tussen de drol en moppie niet), want hier in gezelligggg Zuid-Limburg doen we kakken, schijten, misschien eens bouten, liefst netjes poepen (zeg dat trouwens weer niet in België, want daar betekent het iets heul anders!! Ik waarschuw maar vast) maar niet moppen. Dat kende ik dus niet. Maar dan weten jullie dat alvast, als jullie haar kaartje gaan bekijken.

Ik kocht de Sweet Cupcake set en de Here for You set dus enkel voor dit cakeje en het sentiment. Ik hou wel van wat humor. De "geur" komt 


Ik begon met deze. Leuk maar ik wilde nog wat anders.


Oogjes zijn ook leuk. Die zitten ook op die emoticon.


Wiebeloogjes zijn zo mogelijk nog grappiger.


En ja.... ik zag een vosje van de Foxy Builder die was omgetoverd tot stinkdier en toen kreeg ik weer dit idee. De kont is zelf geknipt en de staart is van Foxy. Het geheel is zelf gekleurd, naar stinkdier idee. 
En hoe leuk! Het blijft een eer als je gecased wordt. France Martin moest zo lachen om mijn stinkdier kaartje, dat ze er zelf ook een paar maakte. Ze maakte zelfs een filmpje over hoe je hem zelf maakt! Kijk HIER

Wat een gestink hier vandaag. Goed dat geur tv nog niet werd uitgevonden...

Gezellige groetjes!
Miranda Mols



9 opmerkingen:

Aartje zei

Wat een geweldige orginele serie kaarten. Ik vind ze top!
Groeten, Aartje

Je@net zei

Lachuh....wat een geweldig leuke serie kaarten heb je gemaakt, Miranda :o)

Nelleke zei

Hihi jij bent bezig, dat worden dus beterschapskaarten.......
Hebben wij in januari gedaan en het werd met een glimlach ontvangen. groetjes, Nelleke

Inge tje zei

Wat goed gevonden. Zo'n leuke kaarten. Net nu onze poes met bepoepte pootjes uit de kattebak komt. Dus voor mij wel echt met geur hoor. Bedankt hoor Miranda !

Inge tje zei

Wat goed gevonden. Zo'n leuke kaarten. Net nu onze poes met bepoepte pootjes uit de kattebak komt. Dus voor mij wel echt met geur hoor. Bedankt hoor Miranda !

i love cards zei

Geweldig. Haha. Ik houd hier wel van
Groetjes Lilian

GerJanne zei

Hahahaha, wat gaaf! Ik hou wel van humorkaartjes!
Hoe kom je er weer op.
GerJanne

Sieneke zei

Geweldige humor heb jij. Zo leer je nog eens iets. Ik vind de kaartjes geweldig.

Marjan Küppers zei

SUperleuk!! Je moet er maar opkomen!