vrijdag 26 augustus 2016

Stampin' Up! Seasonal Launch in 6 Days. Christmas Magic

Stampin' Up! bestellen 5 september

We tellen verder af naar de lancering van de Stampin' Up! herfst/winter catalogus

Nog 6 dagen!

Vandaag de set Christmas Magic
Aanvankelijk dacht ik dat deze set te ouderwets voor mijn was. Maar je kunt er ook moderne kant mee uit! 


Eerst heb ik een boel bellen gestempeld en een eigen achtergrond gemaakt. Daarna heb ik het Whisper White card stock met een sponge dauber gekleurd en toen de strikken gekleurd. Afgemaakt met een sneeuwman uit dezelfde set, een sentimentje en een paar enamel dots.

Groetjes en tot morgen

Miranda Mols



2 opmerkingen:

GerJanne zei

Volgens mij is er niet veel te ouderwets voor jou. Jij maakt overal je eigen versie van, dus......
Heel leuk gedaan met die achtergrond.
GerJanne

Rosina zei

Heel lief dit kerstkaartje Miranda...zo leuk die achtergrondstempeltjes ...

groetjes en een fijn weekend
Rosina