zaterdag 27 augustus 2016

Stampin' Up! Seasonal Launch in 5 Days. What A Celebration!

Stampin' Up! bestellen 5 september

Alweer een dagje voorbij. De lancering van de nieuwe Stampin' Up! Herfst/winter catalogus duurt nog maar...

5 dagen

Vandaag een nieuwjaarskaartje met de set It's a Celebration
Een set met vuurwerk en hier thuis nog altijd favo die vuurwerk sterretjes!
Daar kun je leuke dingen mee maken! 


Ik probeerde een soort watercolor variant te maken. Watercolor papier, stempel met inkt en spray met water. Daarna afdrukken... Ik had het nog iets anders verwacht, maarslecht is ie niet toch?!

Groetjes en tot morgen
Miranda Mols

3 opmerkingen:

Aartje zei

Leuk is deze. Sterretjes zijn mijn favoriete "vuurwerk"
Groeten, Aartje

Gerrina zei

Ik vind 'm ook mooi! Lekker"flitsend"! Fijn weekend verder!

Daphne Coers zei

Hele mooie, vrolijke kaart.
Ik wordt altijd zo blij van Nieuwjaarskaarten, want ik verstuur met Kerst geen kaarten, maar wil meestal wel wat nieuwjaarskaarten sturen.
Deze is echt helemaal leuk.