maandag 29 augustus 2016

Stampin' Up! Seasonal Launch in 3 Days. Twinkle Little Tree

Stampin' Up! bestellen 5 september

En we trekken er weer een dag van af.

Nog maar 3 dagen tot de lancering van de nieuwe Herfst/winter catalogus

Tot nu toe hebben jullie niet veel herfst gezien. Maar daar heb ik eerlijk gezegd niet zoveel mee. Ik maak liever mijn stapel kerstkaarten klaar voor in december. Geen stress dus tegen die tijd.

Vandaag Twinkle Trees 


2 kale bomen die je kunt vullen met de bijbehorende kleine stempeltjes. Je hebt sterretjes, hartjes en ik gebruikte cirkeltjes en de "twinkels". Dat is het stempeltje dat op vuurwerk (weer een idee) lijkt ook of op twinkelende sterretjes.

Heb je al wat gezien waarvan je vingers gaan kriebelen?

Voor nog meer inspiratie kun je ook mijn Pinterest bord volgen.

Groetjes en tot morgen
Miranda Mols

Geen opmerkingen: