maandag 22 augustus 2016

Mustache Gracias

Stampin' Up! bestellen 5 september

Zijn snorren nog steeds in? Ik zag namelijk een snor in de staarten van de Foxy Builder pons. Gewoon 2 staarten tegen elkaar aan. Leuk idee toch?!
En natuurlijk met grappige tekst erbij. Want dat vind ik nog steeds het allerleukst. 

Addicted to CAS: Silhouette

Een korte post vandaag want de vakantie bevalt heerlijk. Even geen werk, telefoon en maar 1x per dag mail. Zalig. Lekker met de kinderen leuke dingen doen. Ze willen gelukkig ook lekker knutselen tussendoor. Dus ik bof helemaal. En ik heb genoeg inspiratie met producten uit de nieuwe herfst/winter catalogus voor komende tijd. Ik ga aftellen... 
Zijn jullie, ondanks de aankomende hittegolf, klaar voor een week lang iedere dag een Kerstkaart?

Groetjes
Miranda Mols

6 opmerkingen:

Marjan Küppers zei

Haha, erg gaaf gevonden, Miranda!

Je@net zei

Geen idee of snorren momenteel in of uit zijn.
Vind je kaartje in elk geval super origineel, Miranda!

Renate zei

Dat zit wel snor...
Heel creatief bedacht, om zo een snor te maken.
Gelukkig hoef je nog niet helemaal af te kicken van je hobby. De kids freubelen gewoon lekker mee. Wat een bofbips ben jij...

-xies- Renate.

GerJanne zei

Super leuk! Die ga ik onthouden voor mijn Spaanse zwager!
Groetjes,
GerJanne

Gerrina zei

Ik blijf kaarten met een losse snor zo grappig vinden...deze dus ook! Groetjes, Gerrina

Jaydee zei

You card made me smile! Love the moustache silhouette. So glad you joined us at Addicted to CAS this week
Jaydee