donderdag 4 augustus 2016

Limited Thoughtful Branches

Stampin' Up! bestellen 16 augustus

Soms is verandering zo leuk! Ik was mijn altijd witte achtergrond wel zat. Dus ik zocht een manier om iets anders te kunnen doen. Behang! Dat krijg je blijkbaar ook per meter. Paar behangetjes gekocht en nu uitproberen wat mooi past. Vandaag heb ik even lekker gewerkt met de Thoughtful Branches. Die speciale Limited Time Bundel die alleen DEZE MAAND verkrijgbaar is! Ik verkocht al 10 stuks, maar deze set is zo veelzijdig, dat ik denk dat velen hem gemist hebben. Dus hup, hier wat inspiratie, voordat je spijt krijgt dat je de set niet kocht.


Een kerstkaart voor 52 Weeks of Christmas.
Supersimpel maar wat een WOW effect met die witte inkt op het Sahara Sand papier, nietwaar.


Je kunt de blaadjes ook anders stempelen:



Deze liet ik al zien op mijn Facebook pagina (LIKE=LEUK) 

Echt veelzijdig en wat zit er waanzinnig veel in deze bundel voor maar €63,25



6 opmerkingen:

Diny zei

Wat heb je prachtige kaartjes gemaakt Miranda!
Groetjes Diny

Nancy Soetaert zei

heel mooie kaarten!
nancy

Rosina zei

Keileuke kaartjes weer Miranda....TOPPIE!!!

groetjes Rosina

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Leuke kerstkaart is het geworden Miranda . Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes Ingrid

Suzan zei

Prachtige kaartjes heb je gemaakt Miranda !
Groetjes Suzan

trijntje zei

Je kaarten zijn prachtig Groeten Trijntje