zondag 7 augustus 2016

Light Up My Life

Stampin' Up! bestellen 16 augustus

Heerlijk weer vandaag. De kinderen genieten in het zwembad. Mijn man springt er af en toe even bij. Ik ben niet zo'n waterrat. Zeker niet onder de 30 graden. Dus ik amuseer me met opruimen, poetsen, bestellingen en nu even mijn blog en soms ga ik even buiten kijken. Vanavond nog even naar mijn knutselzoldertje. Wat doen jullie op deze heerlijke zondag?

Deze kaart maakte ik voor een collega. Zij promoveerde en ondanks dat ze niet in mijn team zit, hebben we af en toe leuk contact. Ze vond mijn Kolibrie kaartjes zo leuk
( hier in allerlei kleurtjes, hier een kaart, hier nog 1, en voor wie het heeft gemist, het filmpje hier) Het is namelijk haar lievelingsvogeltje. En dus beloofde ik haar een kaartje. En wat was haar reactie mooi. Deze kaart kwam op een heel dankbare plek terecht. Ik zou veel meer kaarten moeten versturen. Kennen jullie vast wel dat gevoel...?


Dit kaartje gebeurde zomaar. Geen doel, gewoon leuk.

En ze kunnen allebei mee doen bij de challenge van The Paper Players. Daar vragen ze een lichtbron op je kaart.

Challenge: 
The Paper Players: You light up my life 


4 opmerkingen:

Aartje zei

2 prachtige kaarten. Ik moet bekennen dat hier veel kaarten liggen, maar ik eigenlijk ook niet attent genoeg ben om te versturen. Terwijl het zo dankbaar is om ze te versturen.
Groeten, Aartje

Wendy Bellino zei

Beautiful color combination!

Claire Broadwater zei

I love both of your cards! The hummingbird is so pretty! The color combo is gorgeous! That big beautiful sun is a great source of light. The light bulbs are fun! So happy you joined us at The Paper Players this week! XX

Joanne James zei

What great cards Miranda! I love those light bulbs but my favourite is definitely the sun behind that hummingbird - so bright and cheery! Thanks for playing along with my light-themed challenge over at The Paper Players this week!