vrijdag 1 juli 2016

Tutorial Spinner Kaart

Stampin' Up! bestellen 4 juli

Op de workshop die ik pas geleden thuis gaf, maakten we een Spinner kaart. Het leuke van deze kaart is de interactie. Je moet ermee draaien en heeft de ontvanger kinderen, dan is dit helemaal een schot in de roos. En met de nieuwe Shooting Star set en bijbehorende Thinlits ook nog een makkie om te maken! Zowel de ronde versie die ik laat zien, als de gebogen versie die erbij zit. En natuurlijk maakte ik een filmpje voor jullie. 


Ik zag alleen dat ik in het begin van het filmpje "Schudkaart" schreef, maar het is dus een SPINNER!



Wil je deze gave set eerst uitproberen? Stuur me dan een mailtje. Ik heb 2 mensen die deze workshop graag eens willen volgen, maar ik zoek nog minstens 2 mensen die dat ook willen. Een clubje van minimaal 4 is wel wat gezelliger. 

Of je bent meteen verliefd. Ik bestel de set graag voor je en dan ga je thuis aan de slag!

Je vind dit filmpje leuk en handig? 
Dan zou ik het leuk vinden als je mijn filmpje een duim gaf. 
Dank je wel alvast.

Groetjes
Miranda Mols

4 opmerkingen:

Je@net zei

Super gaaf kaartje, Miranda!

Rosina zei

Heel leuk dit spinnerkaartje Miranda...mooi en leerzaam filmpje

groetjes Rosina

Marjan Küppers zei

ERG gaaf kaartje, Miranda! Zo leuk die spinnercards en deze zonnige met bij is super.

Gerrina zei

Zo leuk deze kaart! Alles past perfect! Enne duidelijk filmpje weer! Fijn weekend verder!