dinsdag 19 juli 2016

I'm So Happy

Stampin' Up! bestellen 31 juli

En toen was ik 39 zomers jong. Dat hebben we heerlijk gevierd. En ik had best goed weer en zelfs géén regen op mijn verjaardag. Dat is best een unicum hoor. Ik heb van mijn man en kinderen een nieuwe pannenset gehad. Na 16 jaar vond ik er eindelijk een die mijn oude set waardig kon vervangen. Die was serieus aan vervanging toe hoor. (toevallig, maar wederom een Tefal set: Inspiration). ik kocht mezelf de Thoughtful Branches bundel (voor jullie enkel in augustus verkrijgbaar) en ook een nieuw vliegengordijn. Het bevalt fantastisch.(Een Degor kunststof gordijn, aanrader. Licht, laat licht door, geen ongedierte, hangt fantastisch). 


Dus ja, ik ben happy! En daarom een happy verjaardagskaart!

Nog 2 dagen en dan begint de vakantie. Jullie zullen dus met minder regelmaat iets van mij zien hier. Betekent niet dat ik niet werk, maar ik neem het er een beetje van met de kids. Dus ook de mail zal maar 1x per 2 dagen beantwoord worden. Of eerder als ik zin heb. Laten we hopen dat het goede weer 6 weken doorzet en de kinderen heerlijk buiten kunnen zwemmen en spelen.

Groetjes
Miranda Mols

7 opmerkingen:

Esther zei

What a fabulous, fun card! I love the cheerful colours and how you've used real twine for the balloon string. A fantastic LIM entry, thank you!

An Smets zei

Leuk verjaardagskaartje, geniet van je vakantie
Groetjes
An

Je@net zei

Wat een vrolijke en feestelijke kaart, Miranda.
Fijne vakantie!

GerJanne zei

Nog gefeliciteerd met je 39e. Klinkt als een goede en gezellig verjaardag. En heerlijk genieten van de vakantie en de kinderen. Groot gelijk! Deze tijd komt niet meer terug.
Lieve groet,
GerJanne

Aartje zei

Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Fijn dat je zo verwend bent en helemaal happy. Je kaart is echt een feestje om te zien.
Groeten, Aartje

Sharon zei

Such a happy card Miranda! The repeat stamped word is such a fun way to add the sentiment and your balloon looks fantastic with the twine string. Thank you so much for sharing this with us at Less is More.
Sharon xx

Chrissie zei

I think someone is bound to have a happy, happy birthday with this card!
Great job!
Thanks so much
Chrissie
"Less is More"